ایده تولید محتوا املاک

بعضی از معمار ها بر این باورند  که زیبایی و جذابیت پروژه هایی که در قدیم انجام داده اند تبلیغات آنها را انجام میدهد.و آنها نیاز به تبلیغات و تولید محتوا ندارد.شما به عنوان یک معمار در عصر جدید علاوه بر اینکه بناهای زیبا و خیره کننده می سازید می سازید باید آنها را به تعداد افراد بیشتری نشان دهید  و متخصص بودن خود را ثابت کنید 

 در ادامه این مقاله چند ایده تولید محتوا معماری به شما میدهیم 

 

1.قوانین و مقررات

پروژه های معماری درگیری های قانونی زیادی دارد و همه به دنبال یک میانبر یا یک تجربه خوب در زمینه گرفتن مجوز ها ،یا به مشکل نخوردن با قوانین کشور هستند ،تجربه خود را به اشتراک بگذارید  و بگویید اگر با  قوانین به مشکل خوردید  یا ارگان های دولتی به نمای ساختمان و دیگر مسائل گیر دادن  چطور با آن مشکل مواجه کنند 

۲.اولین تجربه

اولین تجربه خود از پروژه ای که گرفتید و نکات و راهکارهای گرفتن پروژه ساختمانی را توضیح دهید از  سبک ارتباط و گفتگو با کارفرما گرفته تا چگونه پرزنت کردن خود  و تجربیات خود را با بقیه در این زمینه به اشتراک بگذارید  

۳.انتخاب متریال

عوامل زیادی باید در انتخاب متریال باید در نظر گرفته شوند که برای کاربردهای منحصربه‌فرد به‌عنوان ویژگی‌های ساختاری، اقتصادی/تجاری، ساخت، دوام، اثرات زیست‌محیطی طبقه‌بندی می‌شوند.که شما میتوانید با دادن اطلاعات به افراد کمک کنید نسبت به هزینه ای که دارند بهترین متریال را انتخاب کنند.این ایده تولید محتوای معماری تخصص و مهارت شما را به نمایش میگذارد

تولید محتوا معماری

4.سراغ پروژه‌های قدیمی بروید

یک ایده تولید محتوای معماری جذاب پروژه‌های قدیمی را بررسی کنید. می‌توانید از هرکدام از آن‌ها یک بلاگ‌پست در سایت یا یک ویدئو تولید کنید. به مخاطبانتان بگویید که مشتری‌های قبلی چه انتظاراتی داشتند و شما چگونه ایدۀ آن‌ها را عملی کردید. طراحی ساختمان را چگونه انجام دادید و درنهایت پروژه را چگونه مدیریت کردید. درمورد مشکلات و چالش‌های هر پروژه صحبت کنید؛ اینکه با چه کسانی همکاری کردید و از چه کسانی کمک گرفتید.

۵.ایده تولید محتوای جذاب معماری بهترین ها و بدترین ها

خیلی جذاب است که /بناهای برتر/ معمار های برتر /طراحی های برتر و… در پیج اینستاگرام خود معرفی کنید فرقی ندارد که داخلی باشد یا خارجی برای مثال

  • پنج معمار برتر ایران 
  • ۱۰ بنای برتر در دنیا
  • بدترین سبک معماری در تهران
  • و….

علاوه بر معرفی بناها میتوانید اجزای مختلف آنها را تحلیل کنید که چرا   جزوه بهترین بنا ها قرار گرفته اند

۶.یک روز با من

در پروژه های معماری اهمیت زیادی داره که روی برند شخصی خود کار کنید  شما میتوانید با نشان دادن روزمرگی های کاری تولید محتوای جذابی داشته باشیم

مشتری‌های بالقوه علاوه بر اینکه دوست دارند پورتفولیوی حرفه‌ای شما را ببینند، ترجیح می‌دهند کمی با زندگی حرفه‌ای و شخصی شما آشنا شوند

۷.یک قرارداد بستن

در هر زمینه شغلی یکسری فوت و فن در بستن قرارداد هست یا یک سری کلاهبرداری ها در بستن قرارداد انجام می شود ،شما آموزش دهید که یک قرارداد اصولی چگونه نوشته می شود

۸.شیوۀ طراحی و تفکرتان را به مردم معرفی کنید

شما در جایگاه یک معمار قطعاً سبک طراحی منحصر‌به‌فردی دارید و از مکتب‌های فکری و هنری مختلفی بهره می‌گیرید.  شبکه‌ اجتماعی شما بهترین مکان برای نشان‌دادن شیوۀ طراحی، نظرها و تفکرات شخصی‌تان دربارۀ معماری است. همچنین، معماری هنر و حرفه‌ای متأثر از اقتصاد، روندهای هنری و اجتماعی، سیاست و نوآوری‌های علمی است

۹. معرفی نرم افزارها که در طراحی از آن استفاده می شود

در زمینه  معماری نرم افزارهای مختلفی است دلیل انتخاب نرم افزار مورد استفاده خود را بیان کنید چه دلیلی داشته که شما از آن استفاده می کنید

نتیجه گیری

در این مقاله سعی کردیم ایده های تولید محتوای معماری به شما بدهیم که در دل ایده ها هزاران ایده دیگر برای تولید محتوا نهفته است که نیاز به یکم تفکر و ایده پردازی دارد  

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *