سناریو تبلیغاتی تولید محتوا برای مشاورین کسب و کار و بیزینس کوچ‌ها

اگر به چند سناریو تبلیغاتی تولید محتوا برای مشاورین کسب و کار و بیزینس کوچ‌ها نیاز دارید، تیم سناریونویسی دیجیتارگتینگ چند مورد از سناریو تبلیغاتی تولید محتوا برای کسب و کار شما را نوشته‌اند، که در ادامه این مطالب می‌توانید مشاهده کنید.

9 سناریو تبلیغاتی تولید محتوا برای مشاورین کسب و کار و بیزینس کوچ‌ها

سناریو ۱: 

بالاخره آدم موفق کیه؟ تعریف موفقیت چیه؟
ازش می‌پرسم به نظرت کی می‌تونی خودت رو در جایگاه یه آدم موفق ببینی؟
می‌گه: خب معلومه! وقتی ماشین مورد علاقه ام رو بخرم  و اون خونه رویاییم و داشته باشم و همه لوازمم برند باشه و خلاصه یه زندگی لوکس !
این تصویر ایراد داره. چون علمی نیست.
حالا بریم ببینیم موفقیت واقعا چه طور معنا می‌شه؟
زندگی یه چرخ داره که باید بخش‌های مختلفش خوب بچرخه تا فرد احساس موفقیت کنه. این بخش‌ها چیه؟
بخش اول: درآمد و کار
بخش دوم: سلامتی و تندرستی
بخش سوم: خانواده
بخش چهارم:‌روابط عاطفی
بخش پنجم: رشد و توسعه فردی
بخش ششم: معنویت
بخش هفتم:‌ارتباطات اجتماعی
بخش هشتم: تفریح و سرگرمی
یه بار دیگه برگرد این پست رو ببین و نگاه کن ببین در کدوم بخش از چرخ زندگی احساس بهتری داری و کدوم بخش اوضاع خوبی نداره؟ می‌بینی این‌طوری می‌شه واقعا کاری برای زندگی کرد و موفقیت رو از کلمه به یه واقعیت تبدیل کرد.

سناریو ۲:

چک لیست سلامت بیزنس
من به عنوان کوچ در جلسات شروع می‌کنم بیزنس رو بررسی و تحلیل کردن. خیلی وقت‌ها می‌رسیم به جایی که می‌بینیم این که اون بیزنس موفق نمی‌شه یا موفقه اما به اهدافش نمی‌رسه و توسعه پیدا نمی‌کنه، به خاطر سلامت بیزنس منه!
درست شنیدید. سلامت رو سازمان بهداشت جهانی در چهار حوزه تعریف کرده که شامل سلامت جسم، سلامت روان، سلامت
معنوی و سلامت ارتباطات اجتماعی می‌شه.
موضوع جالب می‌شه اگر بدونید تک تک این بخش‌ها لازمه موفق شدن یک بیزنسه. اگر بیزنسی رشد نمی‌کنه نباید جای دوری رفت و باید بیزنس من رو اسکن کرد تا به اون گره‌ها برسیم و بعد بریم سراغ گره‌گشایی.
به این چهار حوزه فکر کن و برام در کامنت‌ها بنویس که آیا سلامت جسمی رو چک می‌کنی؟ به فکر سلامت روان و تراپی هستی؟ معنویت به هر شکلی در زندگیت به عنوان جایی برای آرامش حضور داره؟ و حال روابط اجتماعیت به چه صورته؟
علم به همه ما کمک می‌کنه از تعاریف زرد دور بمونیم و به معنای واقعی از خودمون و بیزنسمون مراقبت کنیم. پس قبل از چیدن استراتژی و تحلیل و سیستم‌سازی، زمین بازی رو عوض کن. بیا تو زمین سلامتی.

سناریو ۳:

تو با سوادی یا در توهمش؟!

 WHOاعلام کرد سال گذشته که آدم‌هایی که توانایی تغییر را ندارند در مواجهه با چالش‌ها و قرار گرفتن در موقعیت‌های جدید بی سواد تلقی می‌شوند.
حالا ایجاد تغییر در خودت و سبک زندگی‌ات و بیزنس‌ات با همراهی یک کوچ ساده‌تر امکان‌پذیر می‌شه.
قرن بیستم اولین تعریفی که از سواد ارائه شد این بود: بتوانی به زبان مادری بخوانی و بنویسی. و هر کس که این توانایی خواندن و نوشتن رو نداشت بی سواد بود. حالا اما آخرین تعریف اینه: توانایی ایجاد تغییر با آنچه یاد گرفتی. پس هر کسی نتونه این تغییر رو ایجاد کنه بی‌سواده!
اگه دوست داری برای با سواد بودن قدمی برداری در این پیج همراهم باش.
پس متوجه شدیم که تغییر با سواد ارتباط مستقیمی داره. برای اطلاعات بیشتر در این مورد دو تا پست قبلی رو بخون و ببین در کدوم بخش‌ها نیاز به تغییر داری؟

سناریو ۴

عنوان: کوچ کسب و ‌‌کار چگونه در حل مساله کمک می‌کند؟

تصور کنید در یک خیابان شلوغ هستید و تصاویر و صداها بیش از حد شما را تحت فشار قرار می‌دهد. صدای بوق ماشینها، صدای بلند آدمهایی که در خیابان دعوا می‌کنند، صدای دستفروش، صدای موتور، صدای خنده و صدای گریه کودکان عابر و… شما در این وضعیت باید به مسائل مختلفی فکر کنید و زمان هم کم است و باید به راه حل برسید. گیج می شوید‌.
گاهی زندگی و کسب و کار شما هم مثل این خیابان شلوغ است؛ همه چیز در هم تنیده شده و صداها به قدری بلند است که نمی توانید آنها را از هم تفکیک کنید‌.
راهنمایی دلسوز و آگاه اینجا می‌تواند با ذهن شما که همان خیابان شلوغ است کاری کند که به سکوت در فضایی دنج برسید. انگار که هیچ صدای بلندی نیست و فضا کاملا مرتب است و مشکلات اگر هم وجود دارند شفافیت به شما کمک می‌کند از آنها عبور کنید‌.
کوچ کسب و کار دقیقا کارش این است که در کنار شما این خیابان شلوغ و آن همه دغدغه را به آرامشی دعوت کند و در آگاهی و با حداکثر توانی که دارید، شما را در آن نقطه‌ دلخواه قرار دهد. او با سوالاتی که روشنگر مسیر کسب و کار شماست،  باعث بروز بیشترین میزان توانمندی شما خواهد شد. در واقع شما و کسب و کارتان یک تنه برای حل مساله و یا بیشتر شکوفا شدت مجهز می‌شوید و در این نبرد پیروزی بسیار نزدیک است.
#کوچ #بیزینس_کوچ #بیزینس #حل_مساله

سناریو ۵:

فنداسیون موفقیت با، پنج نیاز اساسی از ویلیام گلسر
یا موفقیت آسانسور داره
ولی
از طبقه پنجم بیاین تصور کنیم ما یه ساختمان هستیم. این ساختمان در نگاه اول از طبقاتی تشکیل شده و با پله‌ها و از طریق آسانسور ما می‌تونیم از طبقات پایین به طبقات بالا بریم. اما کی؟ وقتی که  طبقه اول ساخته بشه!
ما بدون عبور از طبقه اول نمی‌تونیم به طبقه پنجم برسیم. باید تک تک طبقات از پایین و به ترتیب ساخته بشه و برای هر کدوم هم آگاهی مختص خودش رو نیاز داریم. این نیازها چیه؟
طبقه اول: نیازهای فیزیولوژیک
طبقه دوم: امنیت
طبقه سوم: عشق و تعلق
طبقه چهارم: اعتماد به نفس
طبقه پنجم: خودشکوفایی
فکر می‌کنی در کدوم بخش از مسیر موفقیت شخصی و یا موفقیت بیزنست نیاز به کمک داری؟ دقت کن که از طبقه اول باید نگاه کنی و طبقه به طبقه بالا بیای وگرنه محکوم به شکستی.
ما خیلی وقت‌ها دنبال خود شکوفایی هستیم غافل از اینکه چهار طبقه خالی داریم و اون طبقه پنجم رو می‌خواهیم در خلا ایجاد کنیم.
در جلسات کوچینگ من به عنوان کوچ کنار شما هستم تا جز به جز این بخش‌ها رو نگاه کنیم و مسیر مختص شما با آگاهی که خودتون نسبت به زندگی‌تون دارید و با سوالات من، به زندگی و بیزنستون رونق ببخشیم و در نهایت به حس رضایتمندی ختم می‌شه این مسیر.

متن کاور پست:
کوچینگ چطور به کم شدن درد ما کمک می‌کنه؟
متن سناریو:
روزهایی در زندگی هست که تاریکی غلبه می‌کنه به روشنایی؛ مسیر مشخص نیست و ناهمواره. در نتیجه ما بیشتر سر در گم می‌شیم و نمی‌دونیم باید به کدوم سمت حرکت کنیم یا اگر در حال حرکتیم نمی‌دونیم چرا حالمون خوب نیست و به قدم‌هایی که برمی‌داریم اطمینان قلبی نداریم. انگار نیاز داریم یک نفر به تاریکی مسیر ما نوری بندازه تا بتونیم قدم‌ها رو محکم برداریم و قدم بعدی رو جای مناسبی بذاریم.
کوچ دقیقا اینجا به شما کمک می‌کنه. فانوس به دست کنار شما می‌ایسته و از ابهام مسیر شما کم می‌کنه. می‌دونی ابزار کوچ برای آسون کردن این سختی‌ها چیه؟
پرسش‌های مناسب و به موقعی که شما رو به هدفتون و اون حس رضایت درونی نزدیک می‌کنه.
بله پرسش درست نیمی از مسیر شماست.
اگر حس می‌کنی تو هم این جای زندگی هستی و تاریکی و سردرگمی از توانت کم کرده، می‌تونی با گرفتن جلسات کوچینگ به مسیر روشن و مطمئن خودت برسی. همینجا تو کامنت می‌تونی برام بنویسی تا شروع کنیم.
زمان تقریبی: ۱ دقیقه و سی ثانیه

متن کاور:
دیسیپلین افراد موفق چجوریه؟
متن سناریو:
هر اقدام و حرکتی که در برنامه افراد موفق وجود داره، دلیل مشخصی داره. مثلا اگر من دارم کتاب می‌خونم و پادکست گوش می‌دم اما کتاب و پادکست ربطی به اهداف من نداره احتمال اینکه در میانه‌ی راه این عادت رو رها کنم زیاده. می‌بینید؟
پس گاهی باید بجای این همه تقلا و دویدن توقف کنیم و از خودمون سوال کنیم: من کجا می‌خوام برم؟ و برای پاسخ به این سوال به خودمون زمان بدیم.
گاهی اوقات ما حق داریم ندونیم چی می‌خواهیم. یه کوچ حرفه‌ای حتی به شما کمک می‌کنه از این ندونستن هم عبور کنید.
بعد از اینکه متوجه شدید به سمت چه هدفی می‌خواهید برید، قدم بعدی مشخص کردن مسیره. وقتی بدونیم می‌خواهیم از شهر تهران به رشت حرکت کنیم، چیدن برنامه حرکت بسیار منطقی‌تره تا وقتی نمی‌دونیم کجاییم و کجا می‌خواهیم بریم.
عزیزی که در سختی راهت هستی برای گرفتن خدمات کوچ می‌تونی همین الان بهم دایرکت بزنی.
زمان تقریبی: ۱ دقیقه و ۱۰ ثانیه

متن کاور:
انجام نمی‌دی چون راحته!
متن سناریو:
درست شنیدید؛ وقتی ما هدفمون مشخص شده و قدم‌های کوچیک برای رسیدن به اون رو مشخص کردیم گاهی در وضعیتی قرار می‌گیریم که اون قدم‌ها رو انجام نمی‌دیم. مثلا قراره من برای هدف تناسب اندام و کاهش وزنم تغذیه سالمی داشته باشم و هفته‌ای سه روز ورزش کنم.
اما انجامش نمی‌دم. نه اینکه سخته. بلکه چون راحته و ما فکر می‌کنیم این تغییرات کوچیک مگه می‌تونه اون موفقیت بزرگ رو به من بده؟
بله می‌تونه!
انجام دادن قدم‌های کوچیک همون‌قدر ساده است که انجام ندادنشون.
پس بیا دفعه بعدی که خواستی قیدش رو بزنی و انجامش ندی به خودت بگو این همونیه که قراره منو خوشحال کنه. همین یه قدم کوچیک‌.
اینجا تو کامنتها برام بنویس چه کار کوچیکی هست که می‌خوای با این روش انجامش بدی و به اون هدف بزرگه برسی؟
زمان تقریبی: زیر یک دقیقه

نام کاور:
ای کاش زود تر آشنا میشدم با…
سناریو:
از کسانی با جناب آقای میر کامران تا به حال جلسه داشتن و از نکاتی که ایشون میگن استفاده کردنند درخواست میشه جلوی دوربین بیان و هر کدوم در حد پنج تا هفت ثانیه از درآمد خود و رضایتشون صحبت کنند
مثلا :
(سلام )<مختص نفر اول (اسم و فامیل+شغل+مثبتnملیون از این مشاوره به دست آوردم )
نقر دوم
(شغل+مثبتnملیون بعد از مشاوره با آقای میرکامران درآمدم در ماه افزایش پیدا کرد )
نفر سوم:
(یک شخصی که این دیالوگ رو اجرا کنن_من در حال ورشکستگی بودم و ایشون منو از این حال نجات داد)
⭕️تا هر مقداری که مقدوره میشه دیالوگ ها رو هم تغییر داد‌.
بعد آقای میرکامران بیان و بگن شماام اگر به دنبال افزایش درآمد و یادگیری روش اصولی به صورت (رایگان/مشاوره/دوره/بوت کمپ)
هر کدوم خودشون صلاح ميدونند
هستین پیج منو فالو کنید
☝️🏻دیالوگ استاد هر چیزی که خودشون فکر می‌کنند بهتره و بر اساس برنامه ریزی شخصیشون هست میتونه تغیر کنه 

شما نیاز به چه نوع سناریویی دارید؟

در این وبلاگ از دیجیتارگتینگ 9 سناریو تبلیغاتی تولید محتوا برای مشاورین کسب و کار و بیزینس کوچ‌ها را مشاهده کردید. اگر این سناریوها مناسب برند شما نبود، شما می‌توانید برای کسب کار خود در هر زمینه‌ای سناریو اختصاصی داشته باشید. کافیست با این شماره 09915531675 تماس بگیرید یا در کادر زیر برای ما پیام بگذارید تا در سریع‌ترین زمان ممکن سناریو تبلیغاتی تولید محتوا برای کسب و کار خودتان را داشته باشید.

برای مشاهده نمونه سناریو تبلیغاتی اینستاگرام کلیک کنید.


لطفا نظرات خود را در مورد سناریو تبلیغاتی که در این مقاله مشاهده کردید، با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *