اگر یک پیج فروشگاهی دارید و به دنباله یک ادمین اینستاگرام می گردید باید به چند نکته ریز دقت کنید. ادمین پیج فروشگاهی باید یک سری مهارت های خاص نسبت به سایر ادمین ها داشته باشد تا بتواند به بهترین شکل یک پیج فروشگاهی را اداره کند
قدرت مذاکره و متقاعد سازی
یک ادمین پیج فروشگاهی باید به اصول مذاکره و متقاعد سازی آشنا باشد و مهارت نسبی در این زمینه داشته باشد چرا که روزانه تعداد بسیار زیادی دایرکت برای پیجهای فروشگاهی ارسال میشود که فقط چند تا سوال می پرسند و خرید نمیکنه. یک ادمین پیج فروشگاهی باید بتواند دایرکت های ارسال شده را با دادن مشاوره و با استفاده از تکنیک های متقاعد سازی در فروش به خرید تبدیل کند.
مشاهده کنید:6 نکته طلایی در استخدام ادمین اینستاگرام
سرعت عمل
تعداد پیج های فروشگاهی در هر زمینه ای زیاد شد و هر کسی که میخواهد خرید انجام دهد حداقل از چهار فروشگاه در اینستاگرام استعلام قیمت میکند و شرایط و ویژگی های هر فروشگاه را با هم میسنجد در این رقابت کسی احتمال برنده شدن بیشتری دارد که در پاسخگویی به مشتریان سرعت عمل بیشتری داشته باشد. همینطور که در مورد قبلا اشاره کردیم دایرکت های پیجهای فروشگاهی خیلی بالاست و برای خلق تجربه خوب برای مشتریان بهتر است که تمامی دایرکت ها پاسخ بدهم همینطور که در مورد قبلا اشاره کردیم دایرکتهای پیجهای فروشگاهی خیلی بالاست و برای خلق تجربه خوب برای مشتریان بهتر است که تمامی دایرکت ها پاسخ بدهم .
آمارها نشان داده که:
۷۹ درصد از آدمها انتظار دارند وقتی که به یک پیج اینستاگرام پیام میدهند طی ۲۴ ساعت پاسخ آنها داده شود
۳۹ درصد انتظار دارند که یک ساعت اولیه که پیام دادن به آنها پاسخ داده شود پس ادمین پیج فروشگاهی باید سرعت عمل بالایی داشته باشد
مشاهده کنید:ایده تولید محتوای پیج های آرایشی و بهداشتی +۱۰۰ ایده ناب
تسلط به تولید محتوا با موبایل
یک ادمین حرفه ای باید هم به نرم افزارهای موبایل و هم کامپیوتر مسلط باشد تا بتواند بهترین تولید محتوا را ارائه دهد .پیج های فروشگاهی که تنوع محصول بالایی دارند نیاز دارند که به تعداد خیلی زیاد استوری در روز بگذارند و محصولات خود را معرفی کنند و اگر بخواهند تمام استوری های خود را با نرم افزار های حرفه ای مثل پریمیر یا فتوشاپ آماده کنند ممکن است توانایی پرداخت هزینه تولید محتوا را نداشته باشد . یک ادمین پیج فروشگاهی باید بتواند با ابزارهای ساده تر و هزینه کمتر تولید محتوای خلاقانه و با کیفیت داشته باشد
طراحی سایت
تمامی فروشگاه های اینستاگرام نیاز به وبسایت دارند. و اگر نیروی متخصص یا مهارت کافی برای طراحی و اداره وب سایت فروشگاه خود ندارید به دنبال ادمینی بگردید که بتوانند بخش وب سایت فروشگاه شما را هم مدیریت راه اندازی کند .
تصور اشتباه خیلی از افراد این است که یک وب سایت فروشگاهی به عظمت دیجی کالا داشته باشند . شما به یک وبسایت ساده نیاز دارید که فقط دسته بندی محصولات شما و یک سری اطلاعات مثل(آدرس، شماره ثابت،نشان اعتماد الکترونیک ...) ساده را در آن قرار دهید تا مخاطبین شما راحت تر از شما خرید کنند و راحت تر به شما اعتماد کنند.
خلاقیت در تولید محتوا
پیج های فروشگاهی باید بتواند محصولات خود را به شکل جذاب و خلاقانه با چالش های مختلف معرفی کنند تا بتوانند رشد سریعتری داشته باشند چونکه پست هایی که صرفا معرفی محصولات است تعامل خیلی کمتری با مخاطبین برقرار می کنند و به نسبت پست های دیگر آمارهای کمتری میگرند و لازم است ادمین پیج فروشگاهی از خلاقیت بالایی برخوردار باشد.
استخدام ادمین پیج فروشگاهی
مدتی است تیم برانبول با ایجاد بستری مناسب شرایطی را فراهم کرده که صاحبان پیج های فروشگاهی بتوانند از خدمات تخصصی ادمین اینستاگرام با کیفیت بالا و هزینه مناسب استفاده کنند .شمامیتوانید یک فریلنسر یا یک فرد را استخدام کنید به عنوان ادمین پیج فروشگاهی، ولی از دغدغه های استخدام و کار با فیلنسر ها که بگذریم یک نفر توانایی انجام پروژه های بزرگ را با کیفیت بالا ندارد وقتی از خدمات ما استفاده کنید یک تیم متخصص روی پیج فروشگاهی شما کار می کند به جای اینکه از تجربیات یک نفر استفاده کنید از تجربیات یک تیم استفاده کرده اید تیمی که دائم درحال آموزش دیدن است و در تلاش است سطح خدمات خود را هر روزه ارتقا دهد.