تولید محتوا ویدیویی

سفارش تولید محتوای ویدیویی

اگر به دنبال شرکت ساخت تیزر تبلیغاتی صنعتی در اصفهان هستید  که بتونی با خیال راحت سفارش سفارش کلیپ تبلیغاتی صنعتی  مدنظرت رو بهش بسپری؟ مطمئن باشید جای درستی اومدین. دیجیتارگتینگ با داشتن تیم حرفه ای میتونه تمامی دغدغه های تیزر تبلیغاتی صنعتی و فیلمبرداری صنعتی اصفهان رو پوشش بده. تیزر یا فیلم صنعتی جزو مهمترین شاخه های صنعت فیلم محسوب شده و طی سال های اخیر روز به روز به اهمیت آن افزوده شده است.

اگر به دنبال شرکتی برای ساخت تیزر تبلیغاتی صنعتی در اصفهان هستید که بتوانید با اطمینان کامل سفارش کلیپ تبلیغاتی صنعتی مدنظرتان را به آن بسپارید، مطمئن باشید که در جای درستی آمده‌اید. دیجیتارگتینگ با داشتن تیمی حرفه‌ای و مجرب می‌تواند تمامی دغدغه‌های مرتبط با تیزر تبلیغاتی شرکتی و فیلمبرداری صنعتی در اصفهان را برطرف کند.

برای استعلام قیمت دقیق و ثبت سفارش با ما در ارتباط باشید

09915531675

نمونه کار تولید محتوا ویدیویی در دیجیتارگتینگ

محتوای ویدئویی

محتوای ویدیویی اینستاگرام

محتوای ویدیویی

سفارش  ویدیو مارکتینگ

تعرفه تولید محتوای ویدیویی چقدر است؟

هزینه ساخت تیزر تبلیغاتی از 1,000,000 تومان شروع می‌شود تا 30,000,000 تومان می‌باشد.

قیمت تیزر تبلیغاتی و هزینه ساخت تیزر تبلیغاتی بستگی به عوامل مختلفی دارد از جمله طول تیزر، سطح پیچیدگی، کیفیت تولید و نیازهای شما. 

برای دریافت قیمت دقیق‌تر می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و نیازهای خود را با آنها مطرح کنید تا قیمت مناسبی برای شما ارائه دهیم. همچنین ما پکیچ‌های ساخت تیزر را طراحی کرده‌ایم که می‌توانید درسایت دیجیتارگتینگ ببینید.

چرا سفارش تولید محتوای ویدئویی رو به دیجیتارگتینگ بدم

  • خلاقیت

    متفاوت تر و خلاقانه تر از رقبایتان ظاهر شوید

  • قیمت و شرایط مناسب پرداخت

    بهینه شروع کنید ! با قیمتی مناسب و رقابتی در کنار شما هستیم

  • کیفیت و کارایی درساخت تیزر

    با کیفیت شروع کنید ! با بروزترین تجهیزات ساخت تیزر تبلیغاتی

تعداد پروژه کار شده
0 +

تیم حرفه ای دیجیتارگتینگ در اصفهان برای تولید محتوای ویدئویی برای اینستاگرام با تجهیزات کامل آماده خدمات رسانی است.

تعداد تیزر های ساخته شده
0 +

سوالات متداول در خصوص سفارش تولید محتوا ویدیویی در دیجیتارگتینگ

کافی است ابتدا نمونه ‌کارها و جداول تعرفه دیجیتارگتینگ را بررسی نمایید تا نسبت به نوع پروژه‌ی مناسب خود و حدود هزینه‌های آن آگاهی پیدا کنید. سپس با ما تماس بگیرید. همکاران ما با دریافت اطلاعات پروژه شما پیشنهادات اولیه‌ی خود را آماده کرده و برای شما ارسال خواهند کرد. پس از آن با برگزاری جلساتی به بررسی روند انجام پروژه خواهیم پرداخت و مراحل آن را برنامه ریزی خواهیم کرد. شما میتوانید با مشاورین و متخصصین آژانس تبلیغاتی دیجیتارگتینگ در خصوص انتخاب نوع تیزر تبلیغاتی خود ، هزینه و حتی برای کمک در بازایابی ویدیوی با شماره 09915531675 تماس بگیرید.

ساخت یک محتوای ویدئوی بسته به پیچیدگی سناریو و وسعت تولید بین 3 روز تا بیش از ۱ هفته زمان نیاز خواهد داشت. این مورد در ابتدا و طی جلسات هماهنگی و بریف به اطلاع شما خواهد رسید.

احتمال این مورد خیلی کم هست چون جلساتی که قبل از ساخت تیزر تبلیغاتی با شما گرفته میشه کاملا نیاز سنجی میشه که تیزر مد نظر شما به چه شکل هست ولی در هر صورت از تیزر ناراضی بودین هزینه به شما عودت داده میشه.

تولید محتوای ویدیویی ارزان

بعضی موقع ها هست که برای تولید محتوای ویدیویی بودجه چند میلیونی در نظر نگرفته اید، اینجاست که باید سراغ ساخت تیزر تبلیغاتی ارزان قیمت بروید. این امکان را تیم دیجیتارگتینگ برای کسب و کار ها فراهم کرده. این شامل پلن هایی هست که بر اساس نیاز شما و میزان هزینه میتوانید انتخاب کنید. البته هر چه هزینه کمتر استفاده از تجهیزات حرفه ای برای فیلم برداری و تدوین هم کاهش پیدا میکنه .

هزینه تولید محتوای ویدیویی بر چه اساسی محاسبه میشود؟

تولید محتوای ویدیویی

 

خیلی از مشتریان همیشه این سوال را از ما دارند که چگونه هزینه های ساخت ویدیو محاسبه میشوند. این سوال بستگی به تجهیزات و افراد یک مجموعه دارد، مثلا اگر یک استادیو تجهیزات کاملی داشته باشد و فضای مناسب به همراه یک دوربین فیلم برداری با کیفیت داشته باشند بصورت مستقیم روی ساخت ویدیو تاثیر گذار است.

همانطور که می دانید تجهیزات ساخت تولید محتوای ویدیویی بسیار گران قیمت است و هرچه بخواهید تخصصی تر کار کنید باید هزینه های بیشتری را بپردازید. به همین رو افرادی که نیاز به این خدمات دارند به شرکت ها و استادیوها مراجعه می کنند تا برای ساخت ویدیوی تصویری اقدام کنند. فاکتور بعدی که مستقیم روی هزینه تدوین کلیپ تاثیر گذار است میزان زمانی است که روی ادیت ویدیوها گذاشته می‌شود.

زمانی میرسد که کارفرما بسیار سخت گیر بوده و محتوای ویدیویی قوی نیاز دارد به همین دلیل باید نظرات خودش را موقع سفارش به تیم ما ارائه کند.

بعضی مواقع قیمت ساخت کلیپ یک دقیقه ای بسیار پایین تر از حد تصور می باشد و گاهی اوقات این رقم بسیار فضایی می باشد به همین دلیل اگر بودجه شما برای ساخت ویدیو پایین است انتظار یک پروژه بسیار سنگین نباید داشته باشید. زیرا بر اساس تجربه تیم کاسب باشی شرایط را فراهم کرده تا افرادی که بودجه پایینی دارند بتوانند از تمام خدمات ما استفاده کنند.

پس اگر می خواهید با تیم ما همکاری کنید ابتدا لازم است نیازها و ایده های خودتان را برای کارشناسان ما بیان کنید. اگر میخواهید ویدیوی سفارشی شما دقیقا به ایده ذهنیتان برسد باید نیازهای خودتان را ارسال کنید تا بررسی شود و سپس نرخ نهایی برای شما ارسال شود.

 

تولید محتوا ویدیویی

اهمیت سفارش تولید محتوای ویدئویی

  • نرخ تبدیل بیشتر

یکی از موفقیت‌هایی که یک برند و شرکت را در سطح وسیع‌تری به مخاطبان معرفی می‌کند و موجب شناخته شدن بیشتر کسب و کار و خدمات آن‌ها می‌شود بازاریابی آنلاین است که می‌توان گفت تولید محتوای ویدیویی بهترین گزینه برای جذب مشتری است که کسب و کار و برند را به صورتی شفاف‌تر بین مردم معرفی می‌کند.

با در نظر گرفتن این موضوع که تولید محتوای ویدیویی با کیفیت کار ساده‌ای نیست و کاری زمان بر است، پس هر چه سریعتر اقدام به تولید محتوای ویدیویی کنید می‌توانید چند قدم از رقبای خود جلوتر قدم بردارید پیشرفتی چشمگیر داشته باشید.

  • ارتباط احساسی بهتر

چنانچه توجه کنید و با یک آمار گرفتن ساده به این موضوع خواهید رسید که محتواهای ویدیویی بسیار بیشتر از سایر محتواها به اشتراک گذاشته می‌شوند و می‌توان گفت یکی از اصلی‌ترین دلایل این موضوع برقراری ارتباط بهتر افراد با محتواهای ویدیویی است که مستقیماً با احساسات فرد ارتباط دارد.

  • افزایش دسترسی

در سال‌های گذشته تولید محتواهای ویدیویی بسیار دشوار و پر هزینه بود اما اکنون با پیشرفت تکنولوژی تولید محتواهای ویدیویی با کیفیت با کمترین هزینه و امکانات نیز امکان پذیر است و کسب و کار ها و برندها بیشتر از گذشته می‌توانند به تولید محتواهای ویدیویی در رسیدن به هدف خود بپردازند.

  • افرایش سطح مشارکت قویتر

با توجه به تحقیقات به عمل آمده محتواهای تصویری نیز همچون محتواهای متنی قادر به درگیر کردن ذهن مخاطب هستند و حتی می‌توان گفت درصد این تأثیر گذاری در محتواهای تصویری بیشتر است اما این موضوع فقط در رابطه با محتوای تصویری نیست بلکه شامل محتواهای ویدیویی نیز می‌شود. به گونه‌ای که شانس اشتراک گذاری محتواهای ویدیویی شما 10 درصد بیشتر از سایر محتواها است.

 

چرا تولید محتوای ویدیویی ضروری است؟

به دوران مدرسه برگردیم. مطمئنم حداقل یک بار معلم شیمی به شما گفته است که چگونه با گرم کردن یک ماده می‌شود ذرات موجود در آن را سریع‌تر به حرکت درآورد. ولی این چه ربطی به تولید محتوا ویدیویی دارد؟

در قیف بازاریابی محتوایی، ویدیو همان انرژی‌ای است که باعث به حرکت درآوردن ذرات می‌شود و مخاطبین شما همان ذراتی هستند که به اطراف می‌پرند. محتوای ویدئویی مشتریان بالقوه شما را به درون قیف بازاریابی کشانده و به مشتریان بالفعل تبدیل می‌کند.

ویدیو، قوی‌ترین و جذاب‌ترین ابزار ارتباطی انسانی است که معمولاً بعد از انتشار به ارزش آن پی خواهید برد. جالب است بدانید:

  • کاربران به طور متوسط ۸۸٪ زمان بیشتری را در یک وب‌سایت حاوی ویدیو صرف می‌کنند؛
  • ٪۷۰ از مشتریان کسب‌وکارهای شرکت به شرکت (B2B) برای خرید، محتوای ویدیویی تماشا می‌کنند؛
  • احتمال خرید در افرادی که ویدیوها را تماشا می‌کنند ۶۴٪ بیشتر از افرادی است که تماشا نمی‌کنند.
  • محتوای ویدیویی فقط در ایالات متحده آمریکا یک صنعت ۱۳۵ میلیارد دلاری است.

سفارش تولید محتوای ویدیویی اینستاگرام

در نهایت شایان ذکر است که برای تولید محتوای ویدیویی نیازمند آشنایی با اصول کار، داشتن تخصص، خلاقیت، دانش به‌ روز و دسترسی به بهترین تجهیزات است.

به همین دلیل تنها محتوایی موفق خواهد بود که به‌صورت اصولی برنامه‌ریزی و اجرا شده باشد و این کار تنها از تیمی ماهر و باتجربه برمی‌آید. همچنین حتی اگر با وجود اطلاع از تفاوت‌ها نمی‌توانید گزینه مناسب کسب‌وکار خود را به‌آسانی انتخاب کنید، می‌توانید با مشاورین و متخصصین آژانس تبلیغاتی دیجیتارگتینگ در خصوص انتخاب بهترین نوع تبلیغ و حتی برای کمک در ساخت آن با شماره 09915531675 تماس بگیرید.