بروشور

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ

دانلود PDF دانلود DOC

اگر به کمک نیاز دارید و برای ثبت سفارش با ما تماس بگیرید

09915531675

تماس با ما

    طراحی کارت ویزیت ارزان

    طراحی کارت ویزیت با بهترین قیمت در اصفهان

    طراحی کارت ویزیت از ساده گرفته تا حرفه ای، با طرح های جدید و جذاب، مدرن و پیچیده، در کمترین زمان و حتی فوری را به تیم حرفه ای دیجیتارگتینگ بسپارید. شما حتی می توانید کارت ویزیت شخصی خودتان را داشته باشید. ثبت سفارش طراحی کارت ویزیت آنلاین و با قیمت مناسب است.

    برای استعلام قیمت دقیق و ثبت سفارش کارت ویزیت با ما در ارتباط باشید

    09915531675
    • طراحی اختصاصی

      طراحی با سلیقه شما

    • ارائه فایل با کیفیت

      ارائه فایل PSD به شما

    ثبت سفارش طراحی کارت ویزیت

    ابتدا نوع و اندازه کارت ویزیت خود را انتخاب کنید و بعد ، با کارشناسان ما از طریق چت آنلاین و یا تماس تلفنی ارتباط بگیرید تا قیمت دقیق طراجی کارت ویزیت مورد نظر در سریع ترین زمان ممکن به شما اعلام شود.

    • خدمات چاپ کارت ویزیت هم انجام میشود.
    • طراحی فوری کارت ویزیت
    • تعهد و گارانتی نسبت به محصولات چاپی
    • رضایت مشتریان

    تعرفه و قیمت طراحی کارت ویزیت

    هزینه ای که بابت طراحی کارت ویزیت اعلام می شود به عوامل مختلفی بستگی دارد. مدت زمان تحویل سفارش ‏یا فوری بودن، میزان پیچیدگی یا سادگی طرح مدنظر، اهداف و شخصی سازی هایی که مدنظر دارید همگی بر ‏روی قیمت طراحی کارت ویزیت تأثیرگذار هستند. ولی بازه حدودی تعرفه طراحی کارت ویزیت بین 200/000 تومان الی 500/000 تومان است .

    نمونه طراحی کارت ویزیت

    طراحی کارت ویزیت مهم است ؟

    همونقدری که داشتن ظاهر تمیز و شیک برای یک رستوران میتونه سمبل کیفیت خدماتش باشه، کارت ویزیت هم میتونه توی اولین نگاه برای عموم مردم نشون دهنده کیفیت کار شما باشه. چون معمولا اولین خروجی از سلیقه و دقت نظر شما روی کارت ویزیتتون قضاوت میشه. خوبه که طراحیش رو به متخصص این کار بسپرید.

    طراحی آنلاین کارت ویزیت اصفهان

    امروزه یکی از چالش های پیدا کردن سایت طراحی کارت ویزیت و کار با شرکت های حرفه ای و مورد اطمینان ‏این است که به دلیل فاصله زیاد امکان همکاری حضوری وجود ندارد. بنابراین باید با شرکت هایی که امکان ‏خدمات دهی به شکل آنلاین را دارند وارد همکاری شوید. با کمک خدمات آنلاین طراحی ‏کارت ویزیت نه تنها در وقت شما بلکه هزینه های رفت و آمد حضوری هم صرفه جویی شده و می توانید نمونه ‏کارها را به شکل آنلاین مشاهده کرده و در جریان روند کار نیز قرار بگیرید.‏

    طراحی کارت ویزیت حرفه‌ای

    منظور ما از طراحی کارت ویزیت حرفه ای، ساده یا پیچیده بودن نوع طراحی مدنظر شما نیست چرا که جزو ‏خدمات ثابت و همیشگی ما برای شماست. طراحی حرفه ای کارت ویزیت برای آن دسته از شما عزیزانی است که ‏قصد دارید کاملا از رقبای خود متمایز باشید و به دنبال قالب های آماده و سفارشی سازی آنها نیستید. در واقع ‏شما قصد دارید کارت ویزیتی که ارائه می کنید سطح بالای نگاه حرفه ای شما را نسبت به مشتریان و کسب و ‏کارتان را نشان دهد بنابراین باید از انتخاب رنگ تا مدل و طرح همه چیز در سطح بسیار بالایی باشد. حتی ما به ‏شما در انتخاب جنس کاغذ و شیوه چاپ هم مشاوره خواهیم داد.‏

    سفارش طراحی کارت ویزیت شخصی و حرفه‌ای برای شرکت یا کسب و کار خود را به ما بسپارید از طراحی ساده تا طراحی حرفه ای، کارت ویزیت شما نه تنها یک پیام‌رسان بلکه نماینده هویت شما نیز خواهد بود. ما با تیمی از طراحان حرفه‌ای در اختیار شما هستیم تا یک کارت ویزیت حرفه ای و خاص برای شما طراحی کنیم.

    نکات طراحی کارت ویزیت

    1- رعایت حاشیه امن

    مانند طراحی بقیه محصولات چاپی حاشیه امن برای نوشته ها، عکس ها، لوگو و بقیه موارد مهم رعایت شود. بهتر است برای کارتهای با برش تخت حداقل 5 میلیمتر و کارتهای گوشه گرد حداقل 7 میلیمتر حاشیه امن در نظر گرفته شود. این مسأله باعث زیبایی کارت می شود و همچنین از بریده شدن موارد مهم جلوگیری می کند.

    2- استفاده از رزلوشن تصویر مناسب

    برای رسیدن به کیفیت مناسب فایل خود را با رزلوشن 300 DPI بسازید.

    3- اندازه مناسب برای متن ها

    در طراحی کارت ویزیت نسبت به اندازه فونت ها حساس باشید. فونت های کوچکتر از 7pt برای کارت ویزیت کوچک و کم خوانا می باشند. خیلی از طراحان در وقت طراحی کارت را بسیار بزرگتر روی صفحه مانیتور خود می بینند و دچار اشتباه شده و از فونت های بسیار کوچک استفاده می کنند.

    4- از فرمت رنگ چاپ استفاده کنید

    برای طبیعی تر و نزدیکتر بودن رنگها به رنگ چاپ شده فایل خود را با فرمت رنگ CMYK بسازید. در ضمن سعی شود حتی الامکان از رنگهای خرد (رنگهایی با نسبت هر چهار رنگ چاپ نزدیک به هم) کمتر استفاده شود.