هزینه تولید محتوای اینستاگرام مشاوران املاک و شرکت های ساختمانی ، به عوامل مختلفی وابسته است. این عوامل شامل موارد زیر هستند:
هزینه تولید محتوا شرکت ساختمانی و مشاوران املاک
هزینه ساخت تیزراز باغ ، ویلا ، ساختمان و… به ازای هر کلیپ خروجی با احتساب محل فیلمبرداری، عوامل اجرا و نوع فیلمبرداری از دقیقهای 2.000.000 تومان شروع میشود. اما هزینه تولید محتوای اینستاگرام املاک در اعداد بالا بین 2.500.000 تا 5.500.000 تومان اعلام شده است.
این هزینهها معمولا به صورت پکیج ارائه میشوند.که برای گرفتن پکیج ها میتوانید با شماره اخر این صفحه تماس بگیرید.
استفاده از ویدیو مارکتینگ در صنعت املاک
محتوای ویدیویی پادشاه است و به شما کمک می کند تا قصر را بفروشید. 93 درصد از بازاریابان که از ویدیو استفاده می کنند معتقدند که بخش مهمی از استراتژی فروش آنها را ویدئو مارکتینگ تشکیل میدهد. اگر شما هم یک مشاور املاک هستید و به دنبال راهی برای تقویت کسب و کار خود میگردید، ساخت تیزر تبلیغاتی املاک، همان کلید جادویی موفقیت شما خواهد بود.
بسیاری از مشاوران املاک، همواره معتقدند که بعلت کمبود وقت مشتریان، فرصت پیدا نمیکنند تا تمام مزایای املاکی که پروسه فروش یا اجاره آنها را بعهده دارند، در اختیار متقاضیان قرار دهند؛ بنابراین تهیه و تولید ویدیوهای معرفی، میتواند در وقت طرفین صرفهجویی نماید.
تأثیر شبکههای اجتماعی بر بازاریابی املاک و مستغلات
به عقیده کارشناسان و بازاریابان خبره، سال 2020 سال بزرگی برای محتواهای ویدویی در شبکههای اجتماعی بود و این روند در سال 2024 تقریبا در همه صنایع به رشد چشمگیر خود ادامه داد؛ بنابراین بسیار منطقی به نظر میرسد که ادامه همین روند را برای سالهای بعد هم انتظار داشته باشیم.
در مورد املاک و مستغلات، بازاریابی شبکه های اجتماعی تاثیرات بسیار شگرفی داشته است. در واقع، 60 درصد از مشاوران املاک (بنگاه داران) گفتند که شبکههای اجتماعی بهتر از بازاریابی از طریق افراد یا طراحی سایت جواب داده است. از آنجایی که 50 درصد خریداران خانه جدید خود را به صورت آنلاین پیدا میکنند، ایجاد محتوای ویدیویی که به راحتی در پلتفرمهای گوناگون از جمله شبکههای اجتماعی قابل دیدن باشد، کاملا ضروری بنظر میرسد.
از تیزر تبلیغاتی مشاور املاک چطور استفاده کنیم؟
شما نیاز به یک شبکه تبلیغات ویدیویی دارید که هربار یک تیزر تبلیغاتی برای معرفی خدمات یا فایل های فروش و اجاره تهیه میشود از این طریق برای نمایش به کاربران استفاده کنید. سایت های اشتراک ویدیو، شبکه های اجتماعی ویدیو محور مثل اینستاگرام و یوتوب… ، وبسایت کسب و کارتان همه اینها راه هایی هستند که می توانید تیزرهای ساخته شده را در آن نمایش دهید. ما پیشنهادهای زیادی برای شما داریم، میتوانید با ما تماس بگیرید 09915531675.
ساخت تیزر تبلیغاتی املاک جزو استراتژیهای مهم ویدئو مارکتینگ قرار دارد که در این مقاله از آژانس دیجیتارگتینگ، مراحل آن را بصورت گام به گام شرح خواهیم داد. تا انتها با ما همراه باشید.
چرا ساخت تیزر تبلیغاتی املاک بسیار مهم است؟
با توجه به رقابت بسیار بالا در بازار املاک، تولید یک تیزر تبلیغاتی مناسب و جذاب برای املاک بسیار حیاتی میباشد. این تیزرها به کمک محتوای جذاب و خلاقانهای میتوانند تفاوت ملک مورد نظر را با دیگر ملکها نشان دهند و باعث افزایش توجه و اعتماد مخاطبان شوند. علاوه بر این، تیزرهای تبلیغاتی املاک میتوانند به کمک تصاویر و ویدیوهای زیبا و حرفهای، محیط و فضای ملک را به طور کامل نشان دهند و به مشتریان کمک کنند تصمیم در خرید یا اجاره ملک را با اطمینان بیشتری بگیرند. به طور کلی، ساخت تیزر تبلیغاتی املاک یک روش موثر برای جذب مشتریان و افزایش فروش و اجاره ملکها میباشد.
برای کسبوکاری که تلاش میکند در یک بازار پر رقابت، وجه تمایز خود را نسبت به سایرین نشان دهد، ساخت ویدیوی تبلیغاتی میتواند یک ابزار کلیدی محسوب شود. کلیدی بودن این ابزار برای آژانسهای املاک به اثبات رسیده است زیرا بر اساس تحقیقات، 73 درصد از صاحب خانهها اعلام میکنند که فرایند فروش یا اجاره خانه خود را به مشاوران املاکی خواهند سپرد که در زمینه ساخت تیزر تبلیغاتی املاک، نسبت به سایرین فعالتر هستند.
بر اساس تجربه اثبات شده است: مشاوران املاکی که از تصاویر و ویدیوهای بیشتری برای معرفی خانهها استفاده میکنند، میزان موفقیت بسیار بالاتری در به ثمر رسیدن مذاکرات دارند. تولید محتوای ویدیویی خوب، به صورت شگفتآوری در جذب مشتریان بالقوه، خوب عمل میکند.
مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی املاک
تفاوتی ندارد که برای چه کسبوکاری تصمیم به ساخت تیزر تبلیغاتی گرفتهاید، مراحلی وجود دارند که باید به ترتیب و گام به گام طی شوند. در این بخش قصد داریم که از صفر تا 100 مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی املاک را به صورت قدم به قدم برای شما توضیح دهیم:
مرحله اول: هدف از ساخت تیزر تبلیغاتی املاک را مشخص کنید
اولین گام در فرآیند ساخت تیزر تبلیغاتی املاک و مستغلات مانند هر تیزر تبلیغاتی دیگر، تعیین هدف است. برای جلوگیری از ارسال پیام های متعدد و در نهایت گیج کردن مخاطبان، ابتدا باید قبل از شروع ساخت تیزر، آنچه را که می خواهید با ساخت ویدیوی تبلیغاتی بدست آورید را مشخص کنید. ویدئو مارکتینگ قدرت بسیار بالایی دارد که شما را میتواند به اهداف بزرگی برساند، به خصوص وقتی صحبت از املاک و مستغلات باشد. از برجسته کردن توصیفات مشتری و لیست اموال گرفته تا نشان دادن تخصص خود، همگی میتوانند جزو اهداف شما باشند.
مرحله دوم: یافتن راهکاری که تیزر تبلیغاتی شما بتواند وارد دنیای مخاطب شود.
بعد از پشت سر گذاشتن مرحله اول، نوبت به این میرسد که برای بعد از ساختن تیزر، قرار است چگونه آن را برای مخاطبان باورپذیر کنید؟ بعنوان مثال اگر میخواهید آن را در اینستاگرام منتشر کنید، چگونه برای آن کپشن مینویسید؟ شاید تعجب کنید که چرا قبل از اینکه وارد فاز تولید شوید، باید به فکر این موضوعات باشید؟
تجربه ما نشان میدهد اگر پیش از تولید تیزر تبلیغاتی، پلتفرمهایی که قصد داریم این تیزر را در آنها منتشر کنیم، مشخص شده باشند، سلیقه مخاطبان حاضر در آن پلتفرمها در ساخت ویدیو به ما کمک خواهد کرد. مسلما نحوه نوشتن کپشن، قرار است بر اساس سلیقه مخاطب باشد، پس وقتی در این مرحله به آن فکر کنیم، ناچار هستیم که راجع به سلیقه مخاطب هم اطلاعاتی داشته باشیم. تمام این نکات باعث میشود، تیزر تبلیغاتی تولید شده، راحتتر با مخاطب ارتباط برقرار کرده و بتواند وارد دنیای او شود.
مرحله سوم: تعیین CTA برای تیزر تبلیغاتی
CTA مخفف Call to Action است و آن را میتوان به صورت تحتاللفظی به شکل اقدام به عمل ترجمه کرد؛ اما ترجمهی فراخوان ظاهراً برای آن بیشتر رواج یافته است. اگر در مرحله تعیین هدف، دقیق عمل کرده باشیم، در این مرحله به راحتی تعیین خواهیم که از مخاطب انتظار داریم بعد از تماشای تیزر ما، چه اقدامی را انجام دهد. CTA جذاب و درست، قطعا ما را در رسیدن به اهداف تعیین شدهمان کمک خواهد کرد.
معمولا Call to Action (اقدام به عمل) در انتهای تیزر تبلیغاتی قرار میگیرد. اصطلاحا شما در این قسمت باید تیر آخر را بزنید تا مخاطبی که شما را تا انتهای تیزر همراهی کرده است، دست به عملی بزند که مد نظر شماست؛ بنابراین در انتخاب CTA باید بسیار دقیق و هوشمندانه عمل کنید.
مرحله چهارم: انجام اقدامات لازم برای ساخت تیزر تبلیغاتی املاک
بعد از طی کردن مراحل بالا، حالا میتوانید وارد فاز عملیاتی شده و اقدام به ساخت تیزر تبلیغاتی کنید. ساخت تیزر تبلیغاتی بصورت کلی در همه زمینهها، مراحل کم و بیش یکسانی دارد، مانند: پیدا کردن ایده تیزر تبلیغاتی، نوشتن سناریو و … همه مراحل ساخت تیزر را به دیجیتارگتینگ بسپارید و از تجربه حرفهای ما بهره مند شوید. ایده، سناریو، فیلمبرداری و ویرایش، همه در یکجا. با ما همراه باشید و تیزر تبلیغاتی املاک خود را با بالاترین کیفیت و جذابیت به دست آورید.
مرحله پنجم: بررسی و بازبینی تیزر تبلیغاتی تولید شده
اکنون که فرایند ساخت تیزر تبلیغاتی املاک شما به اتمام رسیده است، باید زمانی را اختصاص داده و آن را طوری مشاهده کنید که گویی یکی از مشتریان بالقوه خود هستید. شما باید مطمئن شوید که تصاویر، متن، موسیقی و CTA شما همه نقش خود را در انتقال پیام مد نظر شما به درستی انجام میدهند. در بررسی و بازبینی محتوای ویدیویی خود تردید نکنید؛ تجربه ما نشان میدهد که گاهی بهترین و خلاقانهترین اتفاقات در همین مرحله رخ خواهند داد.
تیزر تبلیغاتی ساخته شده را دوباره تماشا کنید و مطمئن شوید که همه عناصر در جای خود قرار گرفته و با دیدگاه و اهداف از پیش تعیینشده شما، همخوانی دارند. به خاطر داشته باشید که گاهی ویدیوها در حالت بیصدا توسط مخاطب تماشا میشوند؛ بنابراین پیام شما باید هم با صدا و هم بدون صدا قابلیت انتقال داشته. مثلا اگر از فردی برای گویندگی تیزر تبلیغاتی خود استفاده کردید، حتما زیرنویس فارسی کلمات او را هم روی تصاویر درج نمایید.
مرحله ششم: تیزر تبلیغاتی ساخته شده را در پلتفرمهای مناسب منتشر کنید.
تمام مراحل بالا طی شدند تا ما به این مرحله برسیم. انتشار تیزر تبلیغاتی شما در پلتفرمها و شبکههای اجتماعی، آخرین مرحله است که بعد از آن باید منتظر بازخورد مخاطبان هدف خود باشید. توصیه میکنیم به هیچ عنوان این مرحله را بدون دقت و بررسی انجام ندهید؛ چراکه اگر استراتژی اشتباهی اتخاذ کنید، تمام زحمات شما به باد خواهد رفت. داشتن یک استراتژی دیجیتال مارکتینگ قوی، نقشه راه بسیار مناسبی برای رسیدن شما به موفقیت خواهد بود. حتما برای انتشار تیزر تبلیغاتی تولید شده، از افراد باتجربه در زمینه دیجیتال مارکتینگ کمک بگیرید.
آیا میخواهید تیزر تبلیغاتی خود را به بهترین شکل ممکن منتشر کنید؟ با اعتماد به تیم حرفهای و با تجربه از آژانس دیجیتارگتینگ، اطمینان حاصل کنید که استراتژی دیجیتال مارکتینگ قویای در کنار شماست. با ما همراه شوید و تیزر حرفهای خود را به مخاطبان هدف خود در پلتفرم های مختلف معرفی کنید. بهترین راه برای رسیدن به موفقیت، همراهی با تیمی متخصص و با تجربه است. با آژانس دیجیتارگتینگ، بهترین تیم در زمینه دیجیتال مارکتینگ، همراه باشید.
ساخت تیزر مشاور املاک چقدر طول میکشد؟
زمان تحویل خروجی پروژه به مواردی مثل تعداد روزهای فیلمبرداری و نحوه تدوین بستگی خواهد داشت اما در صورتی که تنها نیاز به معرفی دفتر مشاور املاک و خدماتتان باشد یک روز فیلمبرداری و پنج روز تدوین زمان خواهد برد. در شرایطی که به غیر دفتر کارتان، نیاز به فیلمبرداری از برخی فایل های اجاره و فروش باشد با توجه به تعداد واحدها، روزهای فیلمبرداری تعیین میشود.
نکات مهم برای ساخت تیزر تبلیغاتی مشاور املاک برای ویلا
در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک میکند از ویدیو برای فروش املاک بیشتر و ایجاد تیزر حرفهایتر املاکی استفاده کنید.
بودجه خود را در نظر بگیرید
اولین قدم برای موفقیت در بازاریابی ویدیویی و ایجاد تیزر برای ویلاها این است که مطمئن شوید ویدیوهای با کیفیت بالا تولید کنید. ممکن است شما تشویق شده باشید که فقط یک ویدیو بسازید و نگران کیفیت تولید آن نباشید. اما برای صنعت املاک، مهم است که ویدیوهای بازاریابی شما شیک و کامل به نظر برسند. در واقع، صنعت املاک همه چیز در مورد زیبایی شناسی است.
به همین دلیل استفاده از دوربین های فیلمبرداری پیشرفته و فیلمبرداران حرفه ای برای ساخت تیزرهای ویلا بسیار مهم است. همچنین فراموش نکنید که باید بودجهای را برای تبلیغ ویدیوهای خود در پلتفرمهایی مانند گوگل، اینستاگرام و فیسبوک اختصاص دهید.
برنامه ریزی کنید
برنامهریزی ویدیوهایی که میخواهید بسازید، نحوه ضبط و ویرایش ویدیوها، محل قرارگیری آنها و غیره به زمان نیاز دارد. .بنابراین قبل از فیلمبرداری هر ویدیویی، زمانی را برای ارائه استراتژی خود و شناسایی ویدیوهای مورد نیاز و مورد نیاز خود اختصاص دهید. سپس نحوه اولویت بندی تولید خود را بیابید و در نهایت یک برنامه دقیق در مورد نحوه تبلیغ ویدیوها ایجاد کنید.
از قدرت ویدیوی 360 استفاده کنید
وقتی چیزی ملموس را به صورت آنلاین میفروشید، ثبت زیبایی محصول بر روی یک سطح صاف و دو بعدی در قالب یک تصویر دشوار است. در این مواقع، ساختن ویدیوها و تیزرهای تبلیغاتی مهم است. صنعت املاک باید فضاهای وسیع و متنوعی را نشان دهد. به همین دلیل تولید ویدئوی استاندارد اغلب برای این صنعت کافی نیست. اینجاست که ویدیوی 360 وارد عمل میشود! این تجربه ویدیویی باعث میشود بینندگان شما احساس کنند که بدون ترک خانه در آن منطقه هستند.
با توصیه ها اعتماد ایجاد کنید
بهترین راه برای بازاریابان املاک برای القای اعتماد به شما این است که اجازه دهید شخص دیگری برای شما صحبت کند. صاحبان خانه های راضی که قبلاً ملکی از شما خریده اند، کسانی هستند که قبلاً این روند را طی کرده اند.
ویدیوهای خود را کمتر از پنج دقیقه نگه دارید
این نکته ساده را در نظر داشته باشید و ویدیوهای خود را کوتاه و مختصر نگه دارید! به یاد داشته باشید که هر ثانیه ویدیوی شما پخش میشود، تعداد بینندگان کاهش مییابد. رفتار بینندگان آنها نشان داده که تنها 37 درصد از آنها تا آخرین ثانیه ویدیوها را تماشا میکنند. با پخش ویدیو، بیننده در هر ثانیه علاقه خود را از دست میدهند. اما اگر بتوانید چیزهای جالبی را به تریلر تبلیغاتی خود اضافه کنید، احتمالاً بینندگان بیشتری ویدیوی شما را خواهند دید.
تدوین
ویرایش فیلم یا تدوین شامل انتخاب نماها و اندازه آنها، تراز کردن صحنهها، نماها و سکانسها یکی پس از دیگری، ترکیب صداها و هماهنگ کردن صدای نهایی است. این مرحله بسیار مهم است و اگر تصمیم به تولید یک تیزر حرفه ای دارید، دیجیتارگتینگ در کنار شماست.
جلوه های بصری
برای ادامه بحث سفارش تیزر ملکی باید توضیح داد که جلوه های بصری مواردی هستند که کامپیوتر به تیزر اضافه میکند. به عنوان مثال، یک سفینه فضایی بزرگ را میتوان با استفاده از جلوههای بصری طراحی کرد و به ویدیو اضافه کرد.
صدا و موسیقی
صدا و موسیقی نیز برای تیزرهای تبلیغاتی بسیار مهم است و اثربخشی و جذابیت آنها را افزایش میدهد. توجه داشته باشید که استفاده از چهره های معروف موسیقی الزامی نیست و هزینه های زیادی را به دنبال دارد. بهتر است هنگام تهیه موسیقی و صدا برای تیزر تجاری خود واقع بین باشید و با توجه به بودجه خود بهترین موسیقی را انتخاب کنید.
ایده های ساخت تیزر تبلیغاتی املاک
چند نمونه از بهترین ایدههای ساخت تیزر تبلیغاتی املاک
اشاره کردیم که اگر تیزهای بلیغاتی شما خلاقانه باشد، مورد توجه مخاطب هدف شما قرار خواهد گرفت و این موضوع گام بلندی به سوی افزایش فروش خواهد بود. بر کسی پوشیده نیست که ایده تیزر تبلیغاتی املاک، هر چقدر جذابتر و خلاقانهتر باشد، شما را بیش از پیش به اهدافتان نزدیک خواهد کرد. در این قسمت به برخی از پرطرفدارترین ایدههای ساخت تیزر تبلیغاتی املاک اشاره میکنیم:
ارائه لیستی از ملکها: این شیوه یکی از پرکاربردترین ایدهها برای ساخت کلیپ تبلیغاتی املاک است. ویدیوهایی که لیستی از املاک گوناگون را قرار است ارائه کنند، شامل عکسها و ویدیوهای مربوط به یک ملک میشوند و توضیحات ضروری را در اختیار خریدار قرار میدهند. این قبیل ویدیوها را میتوان در شبکههای اجتماعی به اشتراک گذاشت یا از طریق ارسال ایمیل بدست مشتریان رساند. تجربه نشان میدهد که اینچنین محتواهایی، توجه خریداران را بیشتر به خود جلب کرده و باعث میشود آنها بیشتر با شما تماس بگیرند.
ساخت ویدیو با محتوای”درباره ما”: خرید یا فروش خانه، یک معامله بزرگ است و مشتریان شما میخواهند بدانند که آیا میتوانند به شما اعتماد کنند یا خیر. ساخت ویدیوی “درباره ما” راهی عالی برای دادن اطلاعاتی درباره خودتان است تا مشتری راحتتر به شما اعتماد کند. در این مدل تیزر تبلیغاتی معمولا درباره صاحبان آژانس مسکن، مشتریانی که از معامله با این آژانس خوشحال هستند، اطلاعات تماس و هر چیزی که برای ایجاد حس اعتماد، بیشتر کمک میکند، استفاده میشود. اگر بتوانید این حس اعتماد را به وجود بیاورید، مشتریان خود را بدون آنکه متوجه شوند، مجبور به خرید از خودتان خواهید کرد.
توصیفات مشتری: در حالی که ویدیوی «درباره ما» به شما امکان میدهد که راجع به خودتان و توانمندیهایی که شما را از دیگران متمایز میکنند، حرف بزنید، در تیزرهایی که بر پایه توصیفات مشتری ساخته میشود، مشتریان شما این فرصت را دارند که از تجربهای که از همکاری با شما داشتهاند صحبت کنند. هر چقدر صادقانهتر صحبت شود، به نفع شما خواهد بود؛ حتی اگر قرار باشد نقدهایی هم مطرح شود، باز هم بهتر است همه چیز در کمال صداقت بیان شود.
واقعیتها و نکات جدید: چه کسی عاشق یادگیری اطلاعات جدید نیست؟ ارائه نکات و آمار جدید از بازار مسکن، این حس را به مخاطبان شما منتقل میکند که شما اشراف کاملی به مسائل داشته و از همین اشراف اطلاعاتی، به نفع مشتریان خود سود خواهید برد. این یک راه عالی برای دعوت از مشتریان شما است تا از شما سؤالات بیشتری بپرسند؛ باب گفتگو را با آنها باز کرده و تا جایی که امکان دارد، اطلاعات درست و دقیقی را در اختیار آنها قرار دهید. به آنها کمک کنید تا آگاهانهتر تصمیم بگیرند.
ارائه فوت و فن خرید یا اجاره ملک: مشتریان شما همیشه علاقمند هستند که از افراد کاربلد، فوت کوزهگری بیاموزند. هر نکتهای که احساس میکنید باید قبل از خرید یا فروش ملک، نیاز است که مورد توجه باشد، برای مشتریان خود در قالب محتواهای ویدیویی مطرح کنید. این شیوه تیزر سازی، به طرز عجیبی حس اعتماد مشتری را جلب کرده و شما را فردی صادق نشان میدهد. مطمئن باشید که این صداقت در نظر مشتریان گم نخواهد شد.
کلیپ معرفی املاک بدون فیلمبرداری
در شرایطی که پروژه شما نیاز به فیلمبرداری نداشته باشد میتوان با استفاده از عکس ها و تصاویری که از قبل از دفتر مشاور املاک و فایل های خود تهیه کرده اید تیزر را طراحی کرد. اگر عکس ها موجود نیست، ما میتوانیم یک عکاس متخصص برای تهیه عکس ها درنظر بگیریم.
بهترین شرکت ساخت تیزر تبلیغاتی املاک در اصفهان
بهترین شرکت ساخت تیزر تبلیغاتی املاک در اصفهان کجاست؟
آژانس تبلیغاتی دیجیتارگتینگ یکی از بهترین شرکتهای Real Estate Advertising Teaser میباشد که در حال حاضر دفتر مرکزی خود را در اصفهان راه اندازی کرده است. از مهمترین ویژگیهای برند دیجیتارگتینگ میتوان به نمونه کارهای عالی، کیفیت بالای کاری، قیمت تیزر اقتصادی و… اشاره کرد.
سایت ساخت تیزر تبلیغاتی دیجیتارگتینگ
سایت ساخت تیزر تبلیغاتی دیجیتارگتینگ، یکی از بهترین و عالیترین سایت های آنلاین موجود برای سفارش بهترین تیزر تبلیغاتی املاک در اصفهان است. کاربری راحت این سایت و امکان ثبت آنلاین سفارش تیزر و همچنین سایت دیجیتارگتینگ این امکان را به شما می دهد تا در مورد نیزر تبلیغاتی، جدیدترین اطلاعات را کسب کنید.
در صورت ثبت سفارش بهترین تیزر تبلیغاتی املاک، در این سایت اقدام به ثبت کنید.
خدمات ارائه شده در آژانس تبلیغاتی دیجیتارگتنگ
- خدمات گرافیکی
- طراحی کارت ویزیت
- طراحی بنر استوری
- طراحی لوگو مفهومی
- تدوین ویدئو اینستاگرام
- طراحی استوری موشن
- ساخت انواع تیزر تبلیغاتی
- ساخت تیزر تبلیغاتی املاک
- طراحی شبکههای اجتماعی
- طراحی گرافیکی برای تبلیغات
- طراحی گرافیک بروشور و کاتالوگ
- دیزاین گرافیک بسته بندی محصولات
- طراحی وب سایت با طراحی گرافیکی مناسب
دیجیتارگتینگ علاوه بر موارد فوق خدماتی دیگر چون طراحی بروشور، وب سایت، سربرگ، کارت ویزیت، آرم یا نشان تجاری و… را به کسب و کارها ارائه میکند.
روند ثبت سفارش آنلاین تیزر تبلیغاتی املاک در آژانس تبلیغاتی دیجیتارگتینگ
پس از پر کردن فرم ثبت سفارش تیزر متخصصان مجموعه با شما تماس خواهند گرفت و پس از دریافت اطلاعات تکمیلی در رابطه با نوع تیزر و سفارشتان روند اولیه تیزر، در مجموعه شروع میشود.
مشاوره قبل از ثبت سفارش تیزر تبلیغاتی املاک
کارفرمای عزیز پیشنهاد میشود برای دریافت خدمات در بهترین حالت حتما قبل از ثبت سفارش هرگونه تیزر تبلیغاتی املاک با شمارههای درج شده در وب سایت تماس حاصل کنید.
سفارش خدمات تیزر تبلیغاتی املاک
سفارش تیزر تبلیغاتی املاک در آژانس تبلیغاتی دیجیتارگتینگ به صورت آنلاین و تلفنی قابل انجام است. کافی است با باز کردن صفحه ثبت سفارش اقدام به ثبت سفارش خود در عرض مدت زمان کوتاهی کنید.
مراحل سفارش تیزر تبلیغاتی املاک
تیزر تبلیغاتی املاک نیز مانند هر سفارش دیگری شامل سلسلهمراتبی است که باید آن را رعایت نمود.
برای سفارش تیزر تبلیغاتی املاک، قدم اول انتخاب سبک تیزر و مشاوره با تیم فیلمبرداری دیجیتار گتینگ است. در قدم بعدی هزینه و تعرفه تیزر، اعلام شده و در صورت توافق بین طرفین قرارداد تیزر تبلیغاتی املاک به امضا میرسد. در قدم سوم بعد از عقد قرارداد نمونه اولیه تیزر به مشتری داده میشود و ایرادات و تغییرات در چهارچوب قرارداد بررسی خواهد شد و در نهایت پس از تأیید طراحی، پروژه تحویل مشتری خواهد شد.
سخن پایانی
در نهایت شایان ذکر است که برای ساخت یک تیزر تبلیغاتی املاک حرفه ای، نیازمند آشنایی با اصول کار، داشتن تخصص، خلاقیت، دانش بهروز و دسترسی به بهترین تجهیزات است.
به همین دلیل تنها تیزری موفق خواهد بود که به صورت اصولی برنامهریزی و اجرا شده باشد و این کار تنها از تیمی ماهر و باتجربه برمیآید. همچنین حتی اگر با وجود اطلاع از تفاوتها نمیتوانید گزینه مناسب کسبوکار خود را بهآسانی انتخاب کنید، میتوانید با مشاورین و متخصصین آژانس تبلیغاتی دیجیتارگتینگ در خصوص انتخاب بهترین نوع تبلیغ و حتی برای کمک در ساخت آن با شماره 09915531675 تماس بگیرید.