بروشور

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ

دانلود PDF دانلود DOC

اگر به کمک نیاز دارید با ما تماس بگیرید

02154144654

تماس با ما

    لوگو مفهومی

    طراحی لوگو مفهومی

    طراحی لوگو نقش بسیار مهمی در معرفی کسب و کارتان دارد و برای این که بتوانید در انجام تبلیغات برندتان موفق عمل کنید، به یک لوگوی اختصاصی احتیاج دارید.

    • خلاقیت

      ایده پردازی برای طراحی لوگو منحصر به فرد

    • خیالتان راحت

      تا تایید نهایی و رضایت کامل شما در کنارتان هستم.

    سفارش طراحی لوگو مفهومی

    در نگاه اول، ممکن است به نظر نرسد که انواع مختلفی از طراحی لوگو برای انتخاب وجود داشته باشد. به هر کجا که نگاه کنید، اکثر نمادهای برند دارای همان اجزای ذاتی هستند: اشکال، تایپوگرافی و تصاویر. با این حال، در واقع سبک های لوگوی مختلفی برای انتخاب در دنیای خلاق وجود دارد.

    طراحی لوگو مفهومی ارزان

    لوگوی شما به عنوان قلب زیبایی شناسی برند شما باید به شکلی ساده و منسجم کاملاً شخصیت شما را نشان دهد. عدم انتخاب نوع مناسب لوگو از همان روز اول، رسیدن به اهداف را برای شما دشوارتر می کند.

    نمونه لوگو
    نمونه لوگو مفهومی

    فرایند طراحی لوگو دیجیتارگتینگ

    1.بریف لوگو

    بررسی مجموعه ، بازار ، مخاطبین هدف

    2.ایده پردازی

    تعیین اهداف ساخت لوگو
    تعریف فرم مناسب و پیام موثر  لوگو

    3.اجرای لوگو

    ارائه طرح های متنوع جهت گزینش
    انجام تغییرات و اصلاحات

    4. تحویل طرح

    تحویل طرح در فرمت های متنوع و لایه باز

    کافی است ابتدا نمونه ‌کارها و جداول تعرفه دیجیتارگتینگ را بررسی نمایید تا نسبت به نوع طراحی برند خود و حدود هزینه‌های آن آگاهی پیدا کنید. سپس با ما تماس بگیرید. همکاران ما با دریافت اطلاعات پروژه شما پیشنهادات اولیه‌ ی خود را آماده کرده و برای شما ارسال خواهند کرد. پس از آن با برگزاری جلساتی به بررسی روند انجام پروژه خواهیم پرداخت و مراحل آن را برنامه ریزی خواهیم کرد.

    قیمت و تعرفه طراحی لوگو ثابت نیست و با توجه به عوامل مختلفی مانند نوع لوگو، جزئیات آن و تجربه ‌ی طراح تعیین می‌شود. برای تخمین راحت ‌تر هزینه‌ها،‌ در راهنمای قیمت‌ گذاری لوگو، چند محدوده قیمت طراحی لوگو را معرفی کرده‌ایم و میتوانید با مراجعه به صفحه طراحی لوگو، از هزینه طراحی مطلع شوید و یا میتوانید با مشاورین و متخصصین آژانس تبلیغاتی دیجیتارگتینگ در خصوص انتخاب طراحی لوگو وهزینه آن، با شماره 09915531675 تماس بگیرید.

    تا به حال متوجه شده اید که به صفحه نمایش رایانه خود خیره شده اید، یک شعار مشاوره ای خوب برای ایجاد یک شعار مشاوره ای خوب برای صفحه نمایش رایانه خود.

    پایه

    2,900,000 تومان/

    190,000 تومان/سالیانه

    • آیکون پالت رنگی و فونت اختصاصی برند
    • آیکون 1 قالب پست اینستاگرام

    استاندارد

    4,400,000 تومان/

    390,000 تومان/سالیانه

    • آیکون پالت رنگی و فونت اختصاصی برند
    • آیکون 1 قالب پست اینستاگرام
    • آیکون کارت ویزیت 2 رو
    • آیکون طراحی 3 کاور هایلایت

    حرفه ای

    7,700,000 تومان/

    590,000 تومان/سالیانه

    • آیکون پالت رنگی و فونت اختصاصی برند
    • آیکون 1 قالب پست اینستاگرام
    • آیکون کارت ویزیت 2 رو
    • آیکون طراحی سربرگ
    • آیکون طراحی 6 کاور هایلایت

    انواع لوگو های مفهومی

     تایپوگرافی

    وقتی شروع به کاوش در انواع مختلف لوگو می کنید، متوجه خواهید شد که بیشتر حول محور تایپوگرافی یا تصاویر می چرخد. لوگوهای مبتنی بر تایپوگرافی معمولاً برای شرکت هایی که به دنبال ایجاد ارتباط با یک حرف خاص، گروهی از حروف یا یک کلمه هستند، مناسب هستند.اگر می خواهید نام تجاری خود را تا حد امکان به یاد ماندنی کنید، منطقی است که از آن در لوگوی خود استفاده کنید.

    لوگو مونوگرام مفهومی

    مونوگرام 

    لوگوی مونوگرام منحصراً بر روی انتخاب خاصی از حروف تمرکز می کند.به IBM، HBO یا HP فکر کنید.مونوگرام‌ها که اغلب توسط شرکت‌هایی با نام‌های طولانی و پیچیده استفاده می‌شوند، به خاطر سپردن هویت یک برند را آسان‌تر می‌کنند. یادآوری «HP» بسیار ساده‌تر از هیولت پاکارد است.

    بیشتر شرکت‌هایی که از حروف اختصاری یا حروف اول برای هویت برند خود استفاده می‌کنند، جای دادن چند حرف در لوگو را آسان‌تر از ایجاد چیزی با استفاده از نام کامل شرکت می‌دانند.

    تصور کنید اگر لوگوی ناسا از عنوان کامل «اداره ملی هوانوردی و فضایی» استفاده می کرد چقدر پیچیده می شد؟

    زمان استفاده از مونوگرام یا حروف اگر می‌خواهید نام خود را درج کنید، مونوگرام‌ها معمولا بهترین گزینه هستند، اما عنوان شما برای یک علامت کلمه کامل کمی پیچیده است. نام‌های طولانی‌تر، مانند نیویورک یانکی‌ها، به راحتی می‌توانند به مجموعه‌ای از حروف مهم تقسیم شوند.کلید موفقیت با مونوگرام ها و حروف – مانند اکثر لوگوهای متمرکز بر تایپوگرافی – درست کردن فونت شماست. باید اطمینان حاصل کنید که انتخاب فونت شما معنی زیادی را منتقل می کند، در حالی که هنوز خوانا است، زیرا از یک کلمه کامل برای متن استفاده نمی کنید.

    طراحی لوگو تایپوگرافی

    مونوگرام 

    لوگوی مونوگرام منحصراً بر روی انتخاب خاصی از حروف تمرکز می کند.به IBM، HBO یا HP فکر کنید.مونوگرام‌ها که اغلب توسط شرکت‌هایی با نام‌های طولانی و پیچیده استفاده می‌شوند، به خاطر سپردن هویت یک برند را آسان‌تر می‌کنند. یادآوری «HP» بسیار ساده‌تر از هیولت پاکارد است.

    بیشتر شرکت‌هایی که از حروف اختصاری یا حروف اول برای هویت برند خود استفاده می‌کنند، جای دادن چند حرف در لوگو را آسان‌تر از ایجاد چیزی با استفاده از نام کامل شرکت می‌دانند.

    تصور کنید اگر لوگوی ناسا از عنوان کامل «اداره ملی هوانوردی و فضایی» استفاده می کرد چقدر پیچیده می شد؟

    زمان استفاده از مونوگرام یا حروف اگر می‌خواهید نام خود را درج کنید، مونوگرام‌ها معمولا بهترین گزینه هستند، اما عنوان شما برای یک علامت کلمه کامل کمی پیچیده است. نام‌های طولانی‌تر، مانند نیویورک یانکی‌ها، به راحتی می‌توانند به مجموعه‌ای از حروف مهم تقسیم شوند.کلید موفقیت با مونوگرام ها و حروف – مانند اکثر لوگوهای متمرکز بر تایپوگرافی – درست کردن فونت شماست. باید اطمینان حاصل کنید که انتخاب فونت شما معنی زیادی را منتقل می کند، در حالی که هنوز خوانا است، زیرا از یک کلمه کامل برای متن استفاده نمی کنید.

    لوگو تصویری

    علائم تصویری، سمبل، آیکون، پیکتوگرام یا Pictorial mark ها عمدتا بر پایه یک تصویر گرافیکی طراحی می شوند.

    سبکی که بیشتر شامل آیکون ها و یا شمایل گرافیکی است. این نوع لوگو ها انتخاب های بیشتری را در طراحی به کارفرما و طراح در جهت مفهوم سازی و زیباسازی لوگو می دهد. همواره تصاویر ابتدایی ترین و سریع ترین راه انتقال مفهوم از گذشته دور تا امروز بوده اند. پس تاثیر و ماندگاری لوگو تصویری بر روی ذهن مخاطب امری بدیهی و مسلم است.

    به طور کلی این لوگو بوسیله اشکال، آیکون ها، طرح ها و رنگ های مختلف طراحی می شود که یک نماد بصری را برای کسب و کار شما خلق می کند. این نوع لوگو بسیار مناسب شرکت هایی است که می خواهند تصویری ماندگار از کسب و کار خود را روی ذهن مخاطب به یادگار بگذارند.

    طراحی این نوع آرم آن هم به ساده ترین صورت و با مفهوم بالا، کار مشکلی در بین طراحان است که نیازمند دانشی جامع در زمینه های مختلف طراحی برای طراح است. لوگو های تصویری جزو رایج ترین لوگوهای موجود در دنیا هستند که به عنوان مثال می توان از لوگو شرکت های بنز، توییتر و اپل به عنوان لوگوهای طراحی شده در سبک تصویری نام برد.

    لوگوی انتزاعی


    علامت انتزاعی نوع خاصی از لوگوی تصویری است. به جای اینکه یک تصویر قابل تشخیص باشد – مانند یک سیب یا یک پرنده – یک شکل هندسی انتزاعی است که تجارت شما را نشان می دهد. چند نمونه معروف عبارتند از آرم BP starburst-y، دایره تقسیم شده پپسی و گل آدیداس نواری. مانند همه نمادهای لوگو، علائم انتزاعی بسیار خوب کار می کنند زیرا آنها نام تجاری شما را در یک تصویر واحد فشرده می کنند. با این حال، به جای محدود شدن به یک تصویر از چیزی قابل تشخیص، لوگوهای انتزاعی به شما این امکان را می دهند که چیزی واقعا منحصر به فرد برای نشان دادن نام تجاری خود ایجاد کنید.

    مزیت یک علامت انتزاعی این است که می‌توانید کاری را که شرکتتان انجام می‌دهد به صورت نمادین، بدون تکیه بر مفاهیم فرهنگی یک تصویر خاص، منتقل کنید. از طریق رنگ و فرم، می توانید معنا را نسبت دهید و احساسات را در اطراف برند خود پرورش دهید. (به عنوان مثال، به این فکر کنید که swoosh نایک چگونه بر حرکت و آزادی دلالت دارد).

    لوگو ترکیبی


    علامت ترکیبی لوگویی است که از یک علامت کلمه یا حروف ترکیبی و یک لوگو تصویری، لوگو انتزاعی یا مسکات تشکیل شده است. عکس و متن را می توان در کنار هم قرار داد، روی هم چید، یا برای ایجاد یک تصویر با هم ادغام کرد. برخی از لوگوهای معروف ترکیبی عبارتند از Doritos، Burger King و Lacoste.

    لوگو مسکات

    لوگوهای مسکات آرم هایی هستند که شامل یک شخصیت مصور هستند. لوگوی طلسم که اغلب رنگارنگ، گاهی کارتونی و اغلب سرگرم‌کننده است، راهی عالی برای ایجاد سخنگوی برند خودتان است.مسکات به سادگی یک شخصیت مصور است که نشان دهنده شرکت شماست. آنها را به عنوان سفیر تجارت خود در نظر بگیرید. لوگو های این سبک معروف عبارتند از Kool-Aid Man، KFC’s Colonel و Planter’s Mr. Peanut.

    لوگو امبلم

    یک لوگو امبلم یا Emblem از یک نوشته یا یک فونت درون یک شکل یا آیکون تشکیل شده است.

    این سبک از طراحی در طراحی لوگو، تصاویر و شمای فانتزی زیبایی را برای کسب و کار شما خلق می کند. لوگوهای امبلم به دلیل چشم نوازی و خاص بودنشان تاثیر قابل توجهی را روی مخاطب دارند. از این رو این نوع و سبک از طراحی لوگو، آن بیزینسی که تاثیر قابل توجهی روی مخاطب را خواهد داشت، به بهترین شکل نمایش می دهد. لوگو هارلی دیویدسون و لوگو بسیار معروف و ارزشمند استارباکس از جمله لوگایی هستند که به سبک امبلم طراحی شده اند.

     

    رنگ‌های لوگو چگونه انتخاب می‌شوند؟

    اگر رنگ خاصی برای برند خود در نظر دارید، می‌توانید هنگام سفارش طراحی لوگو، آن را با مشاوران ما در میان بگذارید. در غیر این صورت، طراح، رنگ را با توجه به نوع تجارت و طرح لوگوی شما انتخاب خواهد کرد. راهنمای انتخاب رنگ لوگو نیز در این مسیر به شما کمک خواهد کرد.

     

    خروجی نهایی لوگو در چه فرمتی خواهد بود؟

    شما می‌توانید خروجی مورد نظر خود را در انواع فرمت‌های JPG، PNG، SVG و … از طراح دریافت کنید. همچنین می‌توانید با هماهنگی مشاوران ما، فایل لایه ‌باز آن را نیز با فرمت‌هایی مثل PSD، AI، PDF، EPS و… در اختیار داشته باشید.

     

    طراحیِ لوگوی حرفه‌ای، چه تاثیری در موفقیت کسب و کار خواهد داشت؟

    لوگو اولین چیزی است که مشتری از برند می ‌بیند و هویت و شخصیت برند شما را در ذهن مشتری ترسیم می‌کند؛ بنابراین نقش مهمی در تاثیر اولیه و جلب اعتماد مشتری خواهد داشت. به عبارتی دیگر، “لوگو، تصویر ماندگار کسب و کار شماست!”