بهترین طراح گرافیک در اصفهان

بهترین طراح گرافیک در اصفهان کیست؟ خدمات طراحی گرافیک شامل چه مواردی می‌شود؟ دیزاین گرافیک اصولی به چه صورتی اجرا می‌شود؟

طراحی گرافیک (Graphic design) زیبایی بخش تمام زندگی‌ ما است. بدون گرافیک روح از تمام وسایل و تجهیزات اطرافمان دور می‌شود! رنگ‌ها و طرح‌ها می‌توانند هر محصول یا کالایی را به بهترین نحوه تبلیغ کند.

آیا نیاز به طرح گرافیکی دارید و نمی‌دانید دیزاین گرافیک محصول خود را به چه صورت انجام دهید؟ سفارش طراحی گرافیک را در کمتر از 5 دقیقه انجام دهید.

آژانس تبلیغاتی دیجیتارگتینگ برترین و بهترین شرکت گرافیک و آماده ارائه مشاوره رایگان گرافیک در اصفهان و دیگر شهر های ایران است.

برای ثبت سفارش طراحی گرافیکی خود همین حالا از وب سایت رسمی دیجیتارگتینگ اقدام کنید.

طراحی گرافیک چیست؟

حرفه طراحی گرافیک شامل ایجاد و ارتباط ایده ها یا محصولات از طریق مفاهیم بصری یا از طریق یک پلتفرم دیجیتال یا از طریق دستی است. بسیاری از طراحان گرافیک در زمینه های بازاریابی کار می کنند تا تبلیغات، بروشورها و تصاویر مختلفی برای برند را ایجاد کنند، اما مهارت های شما می تواند به صنایع مختلف منتقل شود. طراحی گرافیک، در برگیرنده ی نوعی زبان است با دستور نامعین و با الفبایی پیوسته در حال گسترش، ما تنها زمانی یک اثر گرافیکی را به درستی درک می کنیم که بتوانیم زبان آن را بفهمیم.

برندهای مختلف در لوگوها، ابزارهای بازاریابی و تبلیغات، گرافیک وب سایت و حتی اسناد داخلی و ارتباطات ایمیلی خود از طراحی گرافیک بهره می برند. برای درک بیشتر نحوه عملکرد طراحی گرافیک، باید عناصر مختلفی که یک طراحی را تشکیل می دهند، درک کنید. این عناصر عبارتند از:

  • رنگ
  • تایپوگرافی
  • خط
  • شکل
  • اندازه
  • فضا
  • بافت
  • سلسله مراتب

همچنین تعدادی اصول وجود دارند که طراحان گرافیک باید از آنها پیروی کنند تا طرح هایشان موثر باشد و توجه ها را به خود جلب کند. این اصول به اصول طراحی گشتالت معروف هستند.

برخی از مهم ترین این اصول عبارتند از:

  • سادگی
  • نزدیکی
  • تداوم
  • تقارن

کنار هم قرار دادن همه عناصر و اصول مختلف می تواند یک طرح را به یک گرافیک حرفه ای تبدیل کند.

چرا طراحی گرافیک مهم است؟

بعد از این که فهمیدیم طراحی گرافیک چیست، باید دلایل اهمیت آن را بررسی کنیم. طراحی گرافیک به دلایل زیادی مهم است که برخی از آنها عبارتند از:

این حوزه اساس هر طراحی لوگویی است که تا به حال دیده اید.
تمام محتواهای شبکه های اجتماعی و محتواهای تبلیغاتی که هر روز می بینید، طراحی گرافیک هستند.

علاوه بر اینها، طراحی گرافیک در واقع بخشی از طراحی جلد کتاب ها، صفحه آرایی مجله، طراحی محصول، طراحی پوشاک و موارد دیگر است.

طراحی گرافیک چه کاربردی دارد؟

صندلی که از آن استفاده می‌کنیم، کفشی که به پا می‌کنیم یا هر چیزی که در اطراف می بینید را در نظر بگیرید از یک شیوه طراحی منحصر به فرد پیروی می‌کند. نداشتن برنامه درست و مناسب برای طراحی گرافیک برند و کسب و کارهای آنلاین و آفلاین می‌تواند خسارات‌های جبران ناپذیری به آن کسب و کار وارد کند.

کفش ملی را با چه می‌شناسید؟ درست است لوگوی فیل این برند. کفش‌های نایک را با چه به خاطر می‌آورد؟ بله با لوگوی این شرکت.

طراحی گرافیک می‌تواند به کسب و کارها هویت بدهد، این هویت بخشی باعث می‌شود که کسب و کار توانایی فروش بیشتر، رسیدن به موفقیت بیشتر و همچنین جذب مخاطبان بیشتر را خواهد داشت.

 

طراح گرافیک کیست؟

 

طراح گرافیک کیست؟

طراحان گرافیک یا گرافیست ها با هدف جلب علاقه مشتریان، مفاهیم بصری را از طریق طرح های دیجیتال و فیزیکی ایجاد می کنند. در این طرح ها نیز معمولاً از گرافیک، تصاویر، هنر و سایر عناصر بصری استفاده می کنند. اگرچه طراحان گرافیک ممکن است از ابزارهای مختلفی برای ایجاد طرح‌های خود استفاده کنند، اما همه طراحان گرافیک باید بتوانند که حداقل گاهی اوقات از دستان خود برای ایجاد طرح‌ها استفاده کنند، حتی اگر ترجیح می‌دهند که به مهارت‌های طراحی دیجیتالی و نرم‌افزاری خود تکیه کنند.

طراحان گرافیک دارای تجربیات آموزشی و حرفه ای متفاوتی هستند؛ برخی از آنها مدرک لیسانس چهار ساله در طراحی گرافیک یا طراحی ارتباطات دارند و برخی دیگر علیرغم نداشتن آموزش رسمی در زمینه طراحی گرافیک، در حرفه خود موفق شده اند.

کار طراح گرافیک چیست؟

طراح گرافیک هنر و فناوری را برای انتقال ایده‌ها با استفاده از عناصر مختلف طراحی و برای دستیابی به جلوه‌های هنری یا تزئینی ترکیب می‌کنند. طراحان گرافیک یک طرح کلی را برای معرفی، تبلیغات، بروشورها، مجلات و گزارش‌های شرکتی درنظر می‌گیرند.

هدف نهایی یک دیزاینر معرفی و شناساندن یک شرکت، محصول و خدمات آنهاست. آنها با استفاده از متن، تصاویر و انواع رسانه‌ها، ایده یا هویت خاصی را ایجاد می کنند و به اشتراک می‌گذارند. همچنین طراحان گرافیک اغلب در پروژه‌های خود با دیگر طراحان، متخصصان بازاریابی دیجیتال، انیماتورهای چندرسانه‌ای، برنامه نویسان، مدیران هنری و طراحان وب همکاری می‌کنند. هنگام استفاده از متن در طرح‌بندی، آنها از نزدیک با کپی‌ رایترهایی که متن تبلیغاتی را می‌نویسند نیز همکاری می کنند.

همچنین یک طراح گرافیک مفاهیم بصری را با استفاده از نرم افزارهای کامپیوتری یا با دست طراحی می‌کند. آنها در صنایع مختلفی از جمله تبلیغات، بازاریابی، انتشارات و … کار می‌کنند و از مهارت‌های خود برای ایجاد لوگو، بروشور، وب سایت، بسته بندی و سایر مواد تبلیغاتی استفاده می‌کنند. طراحان گرافیک مسئول ایجاد طرح های جذاب هستند که پیام یا مفهوم خاصی را به مخاطبان منتقل می‌کنند. آنها همچنین باید درک درستی از آخرین گرایش‌ها و نرم‌افزارهای طراحی و همچنین توانایی همکاری با دیگر طراحان و مشتریان را داشته باشند.

به همین خاطر است که نقش یک طراح گرافیک در ایجاد تصویر برند و ارتقای محصولات یا خدمات یک شرکت ضروری است. طراحان گرافیک باید چشم دقیقی برای دیدن جزئیات، مهارت های ارتباطی خوب و توانایی کارکردن در شرایط سخت را داشته باشند. آنها همچنین باید درک خوبی از تئوری رنگ، تایپوگرافی و طراحی چیدمان داشته باشند تا خیالشان راحت باشد که محصول نهایی هم از نظر زیبایی شناسی و هم از نظر کاربردی مطلوب است.

 

وظایف یک گرافیست شامل موارد زیر می‌شود:

برخی از اصلی‌ترین وظایف طراحان گرافیک عبارت است از:

  • برای تعیین بایدها و نبایدهای هر پروژه ملاقاتی با کارفرما دارد.
  • به مشتریان خود، در مورد استراتژی‌هایی برای دستیابی به طیف وسیعی از مخاطبان، توصیه‌هایی ارائه می‌دهد.
  • پیامی که طرح باید به مخاطب ارائه دهد را بیان می‌کند.
  • تصاویری خلق می‌کند که تمام ویژگی‌های یک محصول را نشان می‌دهند و همچنین پیام مد نظر کارفرما را منتقل کنند.
  • گرافیست از طراحی بنر تا طراحی صفحات وب و لوگو را انجام می‌دهد.
  • با مهارت در استفاده از ابزارهای گرافیک، طرح‌های خود را می‌زند.
  • رنگ‌ها، تصاویر، سبک متن و قالب‌بندی طرح را انتخاب می‌کند.
  • طرح‌ها را در هر مرحله به مشتری خود نشان می‌دهد.
  • تغییرات خواسته شده مشتری و کارفرما را در طرح نهایی اعمال می‌کند.
  • قبل از چاپ یا انتشار، طرح‌ها را از نظر هرگونه خطا بررسی می‌کند.

 

مهارت‌های گرافیک دیزاینر چیست؟

 

مهارت‌های گرافیک دیزاینر چیست؟

طراحان گرافیک در کارشان، هنر و فناوری را در کنار هم قرار می‌دهند. آنها به دانش اصول طراحی همراه با تسلط بر نرم‌افزار طراحی نیاز دارند. از آنجا که آنها اغلب با مشتریان و همکاران در پروژه‌های مختلف همکاری دارند، به مهارت‌های مهم دیگری مانند چگونگی برقراری ارتباط موثر و توانایی حل مسئله نیز نیاز دارند. در این قسمت به تفکیک این مهارت‌ها را بررسی می‌کنیم.

مهارت‌های فنی یک گرافیک دیزاینر

مهارت‌های فنی، مجموعه‌ای از توانایی‌های مختلف تخصصی است که یک طراح گرافیک باید آن‌ها را به‌خوبی آموزش ببیند و بر تمام آن‌ها مسلط باشد.

اصول طراحی

درک قوی از اصول طراحی برای هر گرافیک دیزاینر ضروری است. چراکه باید در طول کار خود از عناصر مختلف برای انتقال پیام‌های موردنظر استفاده کند. طراحان باید بدانند که چگونه خطوط، رنگ، شکل، فضا، بافت، تایپوگرافی، مقیاس، تسلط و تاکید و هماهنگی را برای ایجاد طرح‌های بصری جذاب و با ساختار مناسب، با هم ترکیب کنند.

ایده پردازی

ایده‌پردازی که با نام تولید ایده نیز شناخته می‌شود، فرآیند خلاقانه تولید، توسعه و انتقال ایده‌های جدید است. این اولین کاری است که یک طراح گرافیک هنگام شروع یک پروژه جدید باید انجام دهد. ایده‌پردازی شامل چند مرحله است:

  • تحقیق
  • توسعه
  • ارزیابی تکنیک‌ها
  • کاربرد تکنیک‌ها
برندسازی

طراحان گرافیک اغلب باید برای مشتری یا کارفرمای خود برندسازی کرده و یا برند موجود را توسعه دهند. هنگام کار با یک برند، آنها به درک عمیقی از آنچه که آن برند را منحصربه‌فرد می‌کند، نیاز دارند. سپس باید آن برند را از طریق لوگو، رنگ، تایپوگرافی، تصویرسازی، عکاسی، عناصر گرافیکی و موارد دیگر زنده کنند. توجه داشته باشید که شما به‌عنوان یک طراح گرافیک باید بتوانید برندی را خلق کنید که با همه پلتفرم‌ها سازگار باشد و با مخاطبان هدف گفت‌وگو کند.

تایپوگرافی

تایپوگرافی یکی از مهمترین عناصر طراحی گرافیک است. تایپوگرافی مناسب می‌تواند معنا را خلق کند و در عین حال تایپوگرافی اشتباه می‌تواند حواس مشتریان را پرت کرده و یا به موضوعات کم اهمیت جلب کند. بنابراین طراحان گرافیک باید در همه چیز، از انتخاب فونت مناسب برای یک پروژه گرفته تا حروف‌ چینی، هسته‌ گذاری، ردیابی و رهبری مهارت داشته باشند.

طراحی برای چاپ

درحالی‌که طراحی دیجیتال سرعت رشد بالایی دارد اما طراحی برای چاپ هنوز یک مهارت مفید محسوب می‌شود. طراحان باید با علائم مختلف، راب، برش، چین و همچنین با محدودیت جوهر، افزایش نقطه و شفافیت آشنا باشند. آنها همچنین به درک کاملی از فرمت‌های مختلف فایل، سیستم‌های رنگی، اندازه، وزن و موجودی کاغذ نیاز دارند.

طراحی UX و UI

مهارت‌های UX و UI می‌تواند به طراحان گرافیک کمک کند تا کار خود را بهبود بخشیده و طرحی ایجاد کنند که هم جذاب و هم کاربردی باشد. در برخی موارد ممکن است نیاز باشد که شما با طراحان UX و UI کار کنید، بنابراین درک اصول اولیه این مهارت‌ها به شما اجازه می‌دهد تا بهتر با اعضای تیم همکاری کرده و ارتباط برقرار کنید.

فن آوری

طراحان گرافیک به‌عنوان بخشی از کارهای روزمره خود با ابزارهای مختلفی کار می‌کنند، بنابراین باید به نرم‌افزارهای طراحی گرافیک خاصی تسلط داشته باشند. برخی از مهم‌ترین فناوری‌هایی که طراحان گرافیک باید با آن آشنا باشند عبارتند از Adobe Illustrator، Adobe InDesign، Adobe Photoshop، Adobe After Effects و …

مهارت‌های نرم یک گرافیک دیزاینر

علاوه‌بر مهارت‌های فنی که یک گرافیک دیزاینر حرفه‌ای باید به آن مسلط باشد، برخی موارد دیگر باعنوان مهارت‌های نرم وجود دارد که طراحان برای رسیدن به اهداف خود بایستی از آن‌ها استفاده نمایند. این مهارت‌ها شامل:

خلاقیت

طراحان گرافیک به‌طور مداوم وظیفه توسعه ایده‌های جدید و منحصربه‌فرد را دارند. طرح‌هایی که آنها ایجاد می‌کنند باید توجه افراد را به خود جلب کرده و درعین حال پیام موردنظر را نیز منتقل کند. رسیدن‌ به این مرحله از کار حرفه‌ای، نیاز به تفکر خلاقانه زیادی دارد.

ارتباط

طراحی یک ارتباط بصری است، بنابراین مهارت‌های ارتباطی در قلب کار یک طراح گرافیک قرار دارد. آنها نه تنها نیاز به انتقال ایده‌ها ازطریق طرح‌های خود دارند، بلکه باید با همکاران و مشتریان خود نیز ارتباط برقرار کنند. علاوه‌بر این، آنها به مهارت‌های ارتباطی نوشتاری و شفاهی برای بیان پیشنهادات و مشکلات خود نیز نیاز دارند.

استراتژی

طراحان گرافیک متفکران استراتژیک هستند. آنها باید درنظر داشته باشند که چگونه عناصر طراحی خاص با هم کار می‌کنند و چگونه می‌توانند درعین رعایت استانداردهای طراحی، معنا را به بهترین شکل منتقل کنند. این شامل انجام تحقیقات بازار، تصویرسازی کوچک، توسعه ایده‌ها و ارزیابی طرح‌ها است.

توانایی حل مسئله

گرافیک دیزاینر باید بتواند از مهارت‌های حل مسئله در طول فرایند طراحی استفاده کند. اینکه مشتری به چیزی نیاز دارد که با آن ارتباط برقرار کند و کدام طراحی می‌تواند مشکل او را حل کند، به مهارت شما بستگی دارد. این ممکن است شامل عیب‌یابی مسائل طراحی یا تجدیدنظر در طرح‌ها برای رفع نیازهای مشتری باشد.

مدیریت زمان

طراحان اغلب روی چندین پروژه به‌طور همزمان کار می‌کنند و ممکن است با عجله چندین مشتری مختلف سروکار داشته باشند به همین دلیل آنها باید بتوانند حجم کار را متعادل کرده و پروژه‌ها را اولویت‌بندی کنند.

تسلط بر مفاهیم مرتبط

اجزای سازنده هر پروژه به دوش عناصر اصلی تعریف‌شده در طراحی گرافیک است. هفت عنصر اصلی که مفاهیم پایه گرافیک را نیز شکل می‌دهند، عبارت است از:

خط: یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین مفاهیم در گرافیک، خط است. شما باید با انواع خطوط، وزن، شکل، زمینه، طول و تعاریف آن‌ها برای ایجاد بهترین طرح‌ها به‌منظور انتقال پیام و احساسات درست، آشنا باشید.

شکل: برای یک گرافیک دیزاینر، انواع اشکال وجود دارد که هرکدام فرم‌ها و رمزهای مختلفی را به‌همراه دارند. اشکال هندسی در گرافیک، شامل فرم‌های دوبعدی و سه‌بعدی است. این اشکال انواع خطوط منحنی و مستقیم را به هم متصل کرده و تصویری ساده و انتزاعی ایجاد می‌کنند.

رنگ: رنگ یکی از مهم‌ترین مفاهیم در گرافیک است که در برقرای ارتباط با خلق‌وخو مخاطب و یا برانگیختن احساسات او نقش مهمی ایفا می‌کند. برای استفاده مفید از این ابزار، توصیه می‌شود با تئوری رنگ‌ها، نحوه ترکیب و چرخه آن به‌خوبی آشنا شوید.

بافت: احساس یک سطح را با بافت آن می‌توان نشان داد. وجود انواع بافت خشن، لطیف، براق، مات، صاف یا خزدار، احساسات متفاوتی را در مخاطب ایجاد می‌کند.

فونت: یکی دیگر از مفاهیم و اصول اولیه و اساسی در گرافیک، فونت نام دارد. تایپ در واقع به طرح شما حال‌ و هوای خاصی می‌بخشد. بنابراین مهم است که فونتی خوانا و دارای وزن مناسب استفاده کنید.

فضا: شما باید به طرح خود فضایی بدهید که تمام داستان طرح، به‌خوبی بیان و منتقل شود. این‌ کار را با فاصله‌ گذاری‌ های صحیح و به‌ جا انجام دهید. چرا که فاصله‌گذاری می‌تواند اجزای طرح شما را به هم نزدیک کرده و یا از هم دور کند. به این صورت می‌توانید برای فاکتورهای مهم تاکید بیشتری قائل شوید.

تصویر: شما به‌عنوان یک طراح گرافیک برای بیان احساسات، انتقال پیام و جلب توجه مخاطب، به تصاویر نیاز دارید. اهمیت یافت تصاویری که داستان موردنظر شما را به درستی و صراحت بیان کرده و علاقه بصری مخاطب را برانگیزد، از مهم‌ترین وظایف شما محسوب می‌شود.

 

انوع طراحی گرافیک

 

انوع طراحی گرافیک

شاید برخی از طراحی های گرافیک را تا به حال در جاهای مختلف دیده باشید اما متوجه این موضوع که طراحی گرافیک هستند، نشده باشید. برخی از این طراحی ها به شرح زیرند:

1. طراحی هویت برند

اولین و مهم ترین نوع طراحی گرافیک، طراحی هویت برند است. هر کسب و کاری احتمالاً از انواع مختلفی از این نوع طراحی گرافیک استفاده خواهد کرد، اما مسئله مهم این است که هیچ کسب و کاری نمی تواند بدون هویت برند موفق شود. هویت برند شامل موارد زیر است:

  • لوگو
  • پالت رنگ
  • فونت یا تایپوگرافی
  • سبک تصویرسازی
  • الگوها یا شکل ها
  • دستورالعمل های برند

2. طراحی بازاریابی و تبلیغات

این تخصص بر روی طراحی های گرافیکی که در شبکه های اجتماعی، وبسایت ها و تبلیغات، چه به صورت آنلاین و چه آفلاین می بینیم، تمرکز دارد. همه بیلبوردها، بروشورهای و طرح های گرافیکی شبکه های اجتماعی که در موقعیت های مختلف می بینید، بخشی از طراحی گرافیک مربوط به بازاریابی و تبلیغات هستند.

3. طراحی رابط کاربری (UI)

طراحی رابط کاربری (UI) بیشتر بر طراحی وبسایت ها، اپلیکیشن ها، نرم افزارها و سایر برنامه های آنلاین واقعی تمرکز دارد. این تخصص به طراح گرافیکی نیاز دارد که نحوه طراحی یک برنامه جذاب بصری را درک کند و در عین حال مطمئن شود که پیمایش و درک نحوه استفاده از آن برای کاربر آسان است.

طراحی رابط کاربری (UI)

4. طراحی محصول

طراحی محصول به معنی ایجاد طرح کلی محصولات و نحوه ارائه آنها به مخاطب است. این طرح می تواند هر چیزی باشد؛ از چاپ تی شرت و بطری گرفته تا طراحی واقعی قوطی آبیاری یا لیوان قهوه. طراحان محصول باید نسبت به کارکرد صحیح محصولاتی که ایجاد می کنند، مطمئن شوند.

5. طراحی نشریه

طراحی نشریه به معنی طراحی چیزهایی مانند مجلات، کتاب های الکترونیکی، مقالات سفید، گزارش ها، کتاب ها، خبرنامه ها، بروشورها و موارد دیگر است. طراحان نشریه باید بتوانند طرحی جذاب از نظر بصری ایجاد کنند که اطلاعات موجود در آن نیز به خوبی قابل خواندن باشد. از این نظر، در طراحی نشریه، همه چیز به طراحی گرافیک مربوط نمی شود؛ بلکه کلمات و محتوای واقعی باید در درجه اول قرار گیرند و با طراحی گرافیکی برجسته و جذاب تر شوند.

6. طراحی بسته بندی

وقتی می خواهید چیزی را بفروشید که شرکت‌های دیگر نیز می‌فروشند، باید راهی پیدا کنید که نسبت به آنها متمایز شوید. اغلب اوقات طراحی متفاوت بسته‌بندی محصول می‌تواند به شما در انجام این کار کمک کند. طراحان بسته بندی همواره در حال پیدا کردن راه های منحصر به فردی برای ارائه محصولات خود هستند تا مصرف کنندگان، آنها را به جای رقبایشان انتخاب کنند.

7. طراحی تایپ فیس (Typeface)

در ابتدا برای درک مفهوم تایپ فیس باشید بدانید که فونت چیزی است که شما از آن استفاده می کنید، اما تایپ فیس چیزی است که می بینید. تک تک فونت‌ها، حتی ابتدایی‌ترین فونت‌ها مانند Arial و Times New Roman، توسط یک طراح حروف نوشته ایجاد شده‌اند. بنابراین کار طراحان تایپ فیس، ساخت فونت های نوشتاری مختلف است.

8. طراحی موشن گرافیک

موشن گرافیک یا طراحی انیمیشن یکی از انواع طراحی های گرافیک با تصاویر متحرک است که اغلب در فیلم ها و گیف ها مشاهده می کنید. طراحی انیمیشن یا موشن گرافیک نیاز به ابزارهای ویژه و توانایی ایجاد چیزی دارد که حرکت کند.

9. طراحی تصویر (Illustration)

این نوع طراحی گرافیکی معمولاً در نرم افزارهای حرفه ای مانند Adobe انجام می شود. در این نوع طراحی گرافیک، برای بیرون کشیدن عناصر و تبدیل آنها به یک طرح دیجیتال، از قلم و صفحه نمایش لمسی استفاده می شود. با این حال، هر طراح سبک و روند خاص خود را دارد.

طراحی آنلاین گرافیک

طراحی آنلاین گرافیک به مجموعه از روش‌هایی گفته می‌شود که سفارش دهنده بدون حضور در مجموعه و به وسیله اینترنت و سایت‌های اینترنتی سفارش طراحی خود را ثبت کند. آژانس تبلیغاتی دیجیتارگتینگ با سابقه طولانی در زمینه طراحی و گرافیک در حال حاضر با راه اندازی وب سایت خود توانسته است تمام روند ثبت سفارش تا ارسال کار را به صورت اینترنتی ارائه دهد.

شما با استفاده از صفحه ثبت سفارش می‌توانید به راحتی تمامی موارد از قبیل پوستر، کارت ویزیت و… را به صورت آنلاین سفارش دهید.

مزیت طراحی گرافیک آنلاین

عدم نیاز به حضور، ارائه فاکتور آنلاین، طراحی در زمان کوتاه، همیشه در دسترس بودن، طراحی حرفه‌ای و هزاران مزیت دیگر را می‌توان از اصلی‌ترین دلایل انتخاب طراحی آنلاین گرافیک در نظر گرفت.

 

ویژگی‌های بهترین شرکت طراحی گرافیک در اصفهان

 

ویژگی‌های بهترین شرکت طراحی گرافیک

استفاده از طرح‌های گرافیکی روز به روز در حال افزایش است. دیگر کسب و کار و برندی را نمی‌توان پیدا کرد که نیاز به طرح گرافیکی نداشته باشد و بتواند مخاطبان خود را مجاب به استفاده از محصول یا خدمت خود کند. دنیای امروز دنیای رنگ‌ها و طرح‌هاست. لازمه پیروزی در این نبرد سخت، همراه داشتن توانایی و قدرت بهترین شرکت گرافیکی است. شرکتی که از همه لحاظ توانایی به اجرا گذاشتن طرح را داشته باشد و بدون کم و کاستی بتواند برند و کسب و کار را به نقطه دلخواهش برساند.

در یک جمع بندی کلی می‌توان گفت که ویژگی شرکت‌های طراحی گرافیک عالی مجموعه‌ای از موارد زیر خواهد بود.

  • آشنایی با عکاسی
  • آشنایی با موسیقی
  • آشنایی با ترکیب بندی
  • آشنایی با دنیای گرافیک
  • آشنایی با موشن گرافیک
  • ارائه گرافیک با قیمت مناسب
  • آشنایی با طراحی تصویر سازی
  • آشنایی با اصول و مبانی گرافیک
  • آشنایی با اصول روانشناسی رنگ‌ها
  • توانایی تحلیل بالا در مسائل گرافیکی
  • آشنایی با انواع نرم افزارهای گرافیکی
  • برخورداری از نمونه‌ کارهای قوی گرافیکی
  • توانایی تحویل به موقع و سریع سفارشات
  • توانایی شناخت انواع سلیقه‌ها و سبک‌ها در گرافیک
  • آشنایی با دنیای دیجیتال و انواع شبکه‌های اجتماعی
  • آشنایی با انواع مخاطب و توانایی طراحی برای مخاطب
  • توانایی به اجرا گذاشتن انواع طرح‌های سفارشی گرافیکی
  • آشنایی با صنعت چاپ و انواع مواد و متریال‌های مورد استفاده

از کجا بفهمیم که یک شرکت گرافیکی خوب است یا خیر؟

روش‌های گوناگونی وجود دارد که به وسیله آن بتوان خوب‌ترین شرکت‌ گرافیکی را تشخیص داد، روش‌هایی مثل صحبت با مشتریان قبلی شرکت، مشاهده نمونه کارهای قبلی انجام شده، مشاهده پرسنل و افراد فنی شرکت و میزان رضایت این افراد از این شرکت، بررسی سابقه کاری شرکت، مجموعه‌‌هایی که شرکت گرافیکی با آن‌ها همکاری داشته، قیمت طراحی و… همه می‌توانند معیارهای نسبتا مناسبی برای انتخاب یا عدم انتخاب این قبیل مجموعه‌ها باشد.

روش‌های انتخاب شرکت طراحی

روش‌های گوناگون و متنوعی برای انتخاب یک شرکت فعال در حوزه گرافیک وجود دارد که از جمله این روش‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • معرفی شرکت گرافیکی به صورت سنتی
  • پیدا کردن از طریق اینترنت
  • شناخت شرکت از روی نمونه کارها
  • معرفی به صورت دهان به دهان

سپردن کار به شرکت‌های گرافیک بد و دردسرهای آن

سپردن کار گرافیکی به شرکت‌هایی که توانایی به سر انجام رساندن کار را ندارد می‌تواند مشکلات متعدد و گوناگونی را برای کارفرما به وجود آورد، کپی بودن طرح گرافیکی، ارائه ناقص کار، عدم مسئولیت پذیری، عدم تحویل به موقع طرح گرافیک، ارائه خدمات در بدترین حالت ممکن، قیمت بالا و… تنها بخشی از نتایج کار با مجموعه‌های گرافیکی با سابقه خراب خواهد بود.

شرکت طراحی گرافیک

چرا تعداد شرکت های گرافیکی در ایران روز به روز در حال افزایش است؟ کار ارتباطات تصویری تا چه اندازه بر رشد و توسعه بیزینس‌های امروزی موثر است؟ اگر بیزینسی دارید که باید به صورت مستقیم با مردم ارتباط برقرار کنید اما تا به امروز از خدمات شرکت های گرافیکی استفاده نمی‌کردید، باید بدانید که در حال جا ماندن از رقبای خود هستید! طراحی گرافیک در فضای رقابتی تجارت‌های امروزی نقش پررنگی دارد. گرافیک را به نوعی می‌توان زبان کسب و کارها علی‌الخصوصبیزینس‌های آنلاین دانست.

اگر یک مجموعه، شرکت، بیزینس آنلاین یا حتی آفلاین دارید یک شرکت دیزاین می‌تواند در زمینه‌های مختلفی کمک‌های زیادی به کسب و کارتان کند. کسب و کارهای امروزی برای برقراری ارتباطی موثرتر با مخاطب، باید راه موثرتری را برگزینند. ارتباط دیداری و بصری از طریق طرح‌های گرافیکی را می‌توان یکی از این موثرترین راه‌ها دانست.

 

مهارت های بهترین شرکت های طراحی گرافیک

 

مهارت های بهترین شرکت های طراحی گرافیک

چنانچه قصد دارید از خدمات شرکت های گرافیکی استفاده کنید بهتر است حین انتخاب شرکت برای انجام کار طراحی فاکتورهای زیر را در نظر داشته باشید:

دارا بودن اعتبار، تجربه و سابقه بالا از مهم‌ترین ویژگی‌های یک تیم دیزاین گرافیک است.

در حین انتخاب شرکت طراحی گرافیک در اصفهان باید به آن توجه داشته باشید، تخصص و تجربه شرکت انتخابی است. نوابغ دنیای طراحی خلاق متولد نشده‌اند! تمرین و تکرار و سابقه بالا در زمینه کار طراحی گرافیک از این افراد یک طراح فوق العاده ساخته است. بنابراین اگر قصد دارید امور گرافیکی خود را به یک شرکت دیزاین گرافیکی در اصفهان بسپرید، حتما سابقه و مهارت افراد حاضر در تیم را بررسی کنید.

مهارت برقراری ارتباط

یک طرح گرافیکی خوب زمانی خلق می‌شود که گرافیست به خوبی نیاز مشتری و مخاطب وی را درک کرده باشد و بداند با چه هدفی و در حال طراحی چه طرحی است. به همین خاطر است که مهارت برقراری ارتباط از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر اعضای تیم یک شرکت گرافیکی به خوبی نتوانند با شما ارتباط برقرار کنند و مهارتی در این زمینه نداشته باشند، به احتمال زیاد نتیجه کار چندان مطلوب نخواهد شد. بنابراین قبل از شروع به استفاده از خدمات شرکت های گرافیکی مطمئن شوید که شرکت مربوطه مهارت‌های ارتباطی قابل قبولی دارد.

توانایی ارائه ایده‌های نو

اعضای یک شرکت طراحی گرافیکی در اصفهان باید دید وسیع‌تری نسبت به پیرامون خود داشته باشند. یک گرافیست حرفه‌ای و خلاق است که می‌داند با چه زاویه دیدی به سوژه‌ها نگاه کند تا ایده‌های نو و خلاقانه‌ای پیاده سازی کند. خلاقیت در طراحی گرافیک حرف اول و آخر را می‌زند بنابراین اگر به دنبال یک تیم گرافیست خفن، ایده پرداز، جوان و با اشتیاق هستید می‌توانید به خدمات آژانس تبلیغاتی دیجیتارگتینگ اعتماد کنید.

توانایی طراحی با رایانه

به عنوان یکی از پیش پا افتاده‌ترین ویژگی‌های یک تیم گرافیست می‌توان به توانایی آن‌ها در کار با ابزارهای طراحی گرافیک چون فتوشاپ یا ایندیزاین اشاره کرد. به خاطر داشته باشید که تخصص طراح گرافیست با شخصی که تنها به یکی از این ابزارها مانند فتوشاپ تسلط دارد متفاوت است. برخی از افراد برای کاهش هزینه‌های مربوط به طراحی گرافیک ترجیح می‌دهند خدمات گرافیکی را به جای طراح گرافیست به یک فتوشاپ‌کار بسپارند! یک شرکت معتبر طراحی در اصفهان از متخصص‌ترین و باتجربه‌ترین طراحان گرافیست در جهت ارائه خدمات گرافیکی بهره‌مند است.

برخورداری از رزومه و سابقه کاری درخشان

نه تنها یک شرکت طراحی گرافیک در اصفهان بلکه تک تک اعضای این تیم باید رزومه قوی داشته باشند. انجام خدمات گرافیک برای برندها و بیزینس‌های شناخته شده یکی از بزرگ‌ترین نقاط قوت یک شرکت طراحی گرافیک به شمار می‌رود. اگر می‌خواهید راحت‌تر به یک شرکت یا تیم طراحی گرافیک در اصفهان اعتماد کنید، رزومه و سوابق کاری آن شرکت را قبل از عقد قرارداد طراحی گرافیکی مورد بررسی قرار دهید.

بهترین شرکت طراحی گرافیک در اصفهان

بهترین شرکت دیزاین گرافیک در اصفهان کجاست؟ آژانس تبلیغاتی دیجیتارگتینگ یکی از بهترین شرکت‌های graphic design در حال حاضر دفتر مرکزی خود را در اصفهان راه اندازی کرده است. از مهم‌ترین ویژگی‌های برند دیجیتارگتینگ می‌توان به نمونه کارهای عالی، کیفیت بالای کاری، قیمت گرافیک اقتصادی و… اشاره کرد.

 

آژانس تبلیغاتی دیجیتارگتینگ یکی از بهترین شرکت‌های graphic design در حال حاضر دفتر مرکزی خود را در اصفهان راه اندازی کرده است

 

سایت طراحی گرافیک دیجیتارگتینگ

سایت طراحی گرافیک دیجیتارگتینگ، یکی از بهترین و عالی‌ترین سایت های آنلاین موجود برای سفارش بهترین طراحی گرافیک در اصفهان است. کاربری راحت این سایت و امکان ثبت آنلاین سفارش گرافیک، سایت دیجیتارگتینگ این امکان را به شما می دهد تا در مورد طراحی گرافیک، جدیدترین اطلاعات را کسب کنید.

در صورت ثبت سفارش بهترین طراح گرافیک در اصفهان، در این سایت اقدام به ثبت کنید.

خدمات ارائه شده در آژانس تبلیغاتی دیجیتارگتنگ

  • خدمات گرافیکی
  • طراحی کارت ویزیت
  • طراحی بنر استوری
  • ساخت تیزر تبلیغاتی
  • طراحی لوگو مفهومی
  • تدوین ویدئو اینستاگرام
  • طراحی استوری موشن
  • طراحی شبکه‌های اجتماعی
  • طراحی گرافیکی برای تبلیغات
  • طراحی گرافیک بروشور و کاتالوگ
  • دیزاین گرافیک بسته بندی محصولات
  • طراحی وب سایت با طراحی گرافیکی مناسب

دیجیتارگتینگ علاوه بر موارد فوق خدماتی دیگر چون طراحی بروشور، وب سایت، سربرگ، کارت ویزیت، آرم یا نشان تجاری و… را به کسب و کارها ارائه می‌کند.

خدمات طراحی گرافیک

خدمات طراحی گرافیک آژانس تبلیغاتی دیجیتارگتینگ شامل موارد مختلفی می‌شود. خدمات طراحی گرافیک دنیای گستره‌ای دارد و زیر مجموعه‌های زیادی را شامل می‌شود. همان‌طور که در مطالب بالا بیان شد، گرافیک راهی برای انتقال پیام به مخاطب از طریق تصویر و ویدئو است. خدمات طراحی گرافیکی می‌تواند به صورت طراحی گرافیک پروژه‌ای، خدمات طراحی گرافیک دورکاری، خدمات طراحی ساعتی و یا خدمات طراحی گرافیکی شرکتی انجام بپذیرد و هر کدام دارای هزینه طراحی گرافیک متفاوتی است.

چرا به خدمات طراحی نیاز داریم؟

اکثر مشاغل برای منحصربه‌فرد بودن و شناخته شدن نیازمند این هستند که برای خدمات و محصولات خود، از خدمات گرافیک و طراحی استفاده کنند. برای ساختن هویت برند، برای تبلیغات در فضاهای موجود و افزایش اعتبار و جذب، برای بسته‌بندی محصولات خود، برای شرکت در نمایشگاه و معرفی خود و محصولات خود به دیگران و خیلی از اهداف دیگر به طراحی نیاز پیدا می‌کنند. یکی از انواع خدماتی که به شما ارائه می‌شود، این است که پیش از شروع طراحی اصلی، یک اتود دستی گرافیکی برای طرح شما ارائه می‌شود. دیجیتارگتینگ به منظور ارائه بهترین خدمات گرافیکی، اقدام به استخدام طراح گرافیک حرفه‌ای می‌کند.

طراحی گرافیک در کجا استفاده می‌شود؟

طراحی را در لوگوهای شرکتی، موارد چاپی مانند بروشور، پوستر، کارت پستال، کارت ویزیت، بیلبورد و تبلیغات خواهید دید. با پیشرفت‌ فناوری دیجیتال، گرافیک را در وب‌سایت‌ها، تبلیغات آنلاین، بروشورها و ارائه‌های مجازی و موارد بسیار دیگر مشاهده می‌کنید.

سفارش طراحی گرافیک

به دنبال شرکتی برای ثبت سفارش طراحی گرافیک هستید؟ آژانس تبلیغاتی دیجیتارگتینگ در خدمت شماست.

برای سفارش طراحی لوگو، پوستر، کارت ویزیت، لباس اداری، بج سینه و… می‌توانید از طریق فرم ثبت سفارش طراحی گرافیک در آژانس تبلیغاتی دیجیتارگتینگ اقدام به ثبت آنلاین سفارش طرح گرافیکی خود کنید.

روند ثبت سفارش آنلاین طراحی در آژانس تبلیغاتی دیجیتارگتینگ

پس از پر کردن فرم ثبت سفارش طراحی متخصصان مجموعه با شما تماس خواهند گرفت و پس از دریافت اطلاعات تکمیلی در رابطه با نوع طراحی و سفارشتان روند اولیه طراحی در مجموعه شروع می‌شود.

در صورتی که در زمان پوستر، کارت ویزیت یا هر سفارش دیگری از سمت شما نیاز به اطلاعات بیشتری باشد همکاران ما با برقراری تماس اطلاعات تکمیلی را دریافت خواهند کرد.

در روند پس از سفارش طراحی گرافیک تعامل داشتن با مجموعه می‌تواند به میزان زیادی باعث بهتر شدن کیفیت کاری طراحی شود.

پس از طراحی اتود اولیه ، طرح برای تایید به سمت کارفرما فرستاده خواهد شد و پس از تایید روند پیاده سازی طرح شروع خواهد شد.

وابسته به نوع طراحی و همچنین نوع پکیج سفارش داده شده کیفیت کاری می‌تواند متفاوت باشد.

مشاوره قبل از ثبت سفارش گرافیک

کارفرمای عزیز پیشنهاد می‌شود برای دریافت خدمات در بهترین حالت حتما قبل از ثبت سفارش هرگونه طراحی با شماره‌های درج شده در وب سایت تماس حاصل کنید.

سفارش خدمات طراحی گرافیک

سفارش تمامی خدمات گرافیک در آژانس تبلیغاتی دیجیتارگتینگ به صورت آنلاین و تلفنی قابل انجام است. کافی است با باز کردن صفحه ثبت سفارش اقدام به ثبت سفارش خود در عرض مدت زمان کوتاهی کنید.

مراحل سفارش طراحی گرافیک

طراحی گرافیک نیز مانند هر سفارش دیگری شامل سلسله‌مراتبی است که باید آن را رعایت نمود.

برای سفارش طراحی گرافیک قدم اول انتخاب نوع محصول و مشاوره با تیم طراحی دیجیتار گتینگ است. در قدم بعدی هزینه و تعرفه طراحی اعلام شده و در صورت توافق بین طرفین قرارداد طراحی گرافیک به امضا می‌رسد. در قدم سوم بعد از عقد قرارداد نمونه اولیه طراحی به مشتری داده می‌شود و ایرادات و تغییرات در چهارچوب قرارداد بررسی خواهد شد و در نهایت پس از تأیید طراحی، پروژه تحویل مشتری خواهد شد.

سخن پایانی

در نهایت شایان ذکر است که یک طراح گرافیک حرفه ای نیازمند آشنایی با اصول کار، داشتن تخصص، خلاقیت، دانش به‌روز و دسترسی به بهترین تجهیزات است.

به همین دلیل تنها طراحی موفق خواهد بود که به‌ صورت اصولی برنامه‌ریزی و اجرا شده باشد و این کار تنها از تیمی ماهر و باتجربه برمی‌آید. همچنین حتی اگر با وجود اطلاع از تفاوت‌ها نمی‌توانید گزینه مناسب کسب‌وکار خود را به‌آسانی انتخاب کنید، می‌توانید با مشاورین و متخصصین آژانس تبلیغاتی دیجیتارگتینگ در خصوص انتخاب بهترین نوع تبلیغ و حتی برای کمک در ساخت آن با شماره 09915531675 تماس بگیرید.

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *