به دوران مدرسه برگردیم. مطمئنم حداقل یک بار معلم شیمی به شما گفته است که چگونه با گرم کردن یک ماده میشود ذرات موجود در آن را سریعتر به حرکت درآورد. ولی این چه ربطی به تولید محتوا ویدیویی دارد؟
در قیف بازاریابی محتوایی، ویدیو همان انرژیای است که باعث به حرکت درآوردن ذرات میشود و مخاطبین شما همان ذراتی هستند که به اطراف میپرند. محتوای ویدئویی مشتریان بالقوه شما را به درون قیف بازاریابی کشانده و به مشتریان بالفعل تبدیل میکند.
ویدیو، قویترین و جذابترین ابزار ارتباطی انسانی است که معمولاً بعد از انتشار به ارزش آن پی خواهید برد. جالب است بدانید:
- کاربران به طور متوسط ۸۸٪ زمان بیشتری را در یک وبسایت حاوی ویدیو صرف میکنند؛
- ٪۷۰ از مشتریان کسبوکارهای شرکت به شرکت (B2B) برای خرید، محتوای ویدیویی تماشا میکنند؛
- احتمال خرید در افرادی که ویدیوها را تماشا میکنند ۶۴٪ بیشتر از افرادی است که تماشا نمیکنند.
- محتوای ویدیویی فقط در ایالات متحده آمریکا یک صنعت ۱۳۵ میلیارد دلاری است.