اهمیت ساخت تیزرهای تبلیغاتی چیست؟ چرا باید برای ساخت یک تیزر تبلیغاتی هزینه کنم ؟تیزرهای تبلیغاتی چه کمکی به بازاریابی کسب و کار من میکند؟ جواب تمام این سوالات در این مقاله از وب سایت دیجیتارگتینگ داده شده .
ویدئوها دسترسی وسیعی دارند
مشتریان ابتدا باید از برند شما و پیشنهادات آن برای خرید محصولات یا خدمات شما آگاه شوند. و این تنها در صورتی می تواند اتفاق بیفتد که مخاطب هدف شما بتواند در وهله اول به ویدیوهای بازاریابی و تیزر تبلیغاتی شما دسترسی داشته باشد.
در سال 2022، میانگین کاربران اینترنت 19 ساعت در هفته را صرف تماشای ویدیوهای آنلاین می کردند. در سال 2023، مشتریان بالقوه شما حدود 17 ساعت را صرف انجام همین کار خواهند کرد.همچنین شایان ذکر است که تا پایان سال 2023، حدود 3.48 میلیارد کاربر اینترنت محتوای ویدئویی دیجیتال را تماشا خواهند کرد.
تیزر تبلیغاتی فروش شما را به میزان قابل توجهی افزایش میدهد
تا 89 درصد از مصرف کنندگان معمولاً پس از تماشای یک ویدیو، محصول یا خدماتی را خریداری می کنند.
ویدئوها بسیار قابل اشتراک گذاری هستند
حدود 51 درصد از مردم بیشتر از هر نوع محتوای آنلاین دیگری محتوای ویدیویی تیزر تبلیغاتی را به اشتراک می گذارند این جاست که اهمیت تیزر تبلیغاتی مشخص میشه. چنین اقداماتی نه تنها باعث افزایش دیده شدن برند شما می شود، بلکه باعث افزایش اعتماد به برند شما نیز می شود.
پیشنهاد میکنم:معرفی بهترین شرکت خدمات ساخت تیزر در اصفهان
تیزر ها بازده بالایی دارند
آنچه شما به عنوان درآمد از تلاش های بازاریابی خود به دست می آورید مهم است.بازگشت سرمایه شما باید هزینه های بازاریابی را توجیه کند. و از آنجایی که 92 درصد از بازاریابان می گویند که ویدیوها بازده خوبی به آنها می دهند، باید ساخت تیزر تبلیغاتی را در الویت قرار دهید.
اهمیت ساخت تیزر تبلیغاتی ساخت اعتماد است
دلیل دیگر اهمیت بازاریابی با تیزر تبلیغاتی این است که به برندها کمک می کند تا اعتبار خود را افزایش دهند. چه یک کسب و کار کوچک یا یک برند معتبر باشید، اعتبار یکی از عناصر حیاتی برای رشد است.بدون آن، شما برای متقاعد کردن مشتریان برای خرید از برندتان با مشکل مواجه خواهید شد.
مردم عاشق ویدیو هستند
یکی دیگر از دلایل استفاده از محتوای ویدیویی برای بازاریابی این است که مردم به سادگی ویدیو را دوست دارند. مصرف کنندگان مدرن نمی خواهند زمان و تلاش زیادی را صرف مصرف اطلاعات کنند.
آمارهای زیادی برای نشان دادن میزان علاقه مردم به ویدیو وجود دارد:
- کاربران اینترنت روزانه بیش از 1 میلیارد ساعت ویدیوی یوتیوب را تماشا می کنند
- توییتر اخیراً فاش کرده است که روزانه 2 میلیارد بازدید ویدیو در این پلتفرم دریافت می کنند
- کاربران فیس بوک روزانه بیش از 100 میلیون ساعت ویدیو تماشا می کنند
- اگر محتوای ویدیویی و تیزر تبلیغاتی ایجاد نکنید، این خطر را دارید که محبوب ترین روش مصرف محتوا را از دست بدهید.
پیشنهاد میکنم :سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی
اهداف ساخت تیزر تبلیغاتی به صورت خلاصه عبارتند از:
1. جذب توجه مخاطبان و ایجاد ارتباط با آنها.
2. انتقال پیام تبلیغاتی به مخاطبان به صورت سریع و موثر.
3. افزایش آگاهی و شناخت مخاطبان درباره محصول یا خدمت.
4. تقویت برند و ایجاد حافظه بلندمدت در ذهن مخاطبان.
5. افزایش فروش و درآمد برای شرکت یا سازمان.
6. جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قبلی.
7. ایجاد تفاوت و برجستگی در مقابل رقبا.
8. ارتقای نام و شهرت شرکت یا برند.
9. ایجاد ارتباط و اعتماد بین مشتریان و برند.
10. ایجاد اثربخشی و بازدهی بالا در تبلیغات.
اهمیت ساخت تیزر تبلیغاتی برای کسب و کار
1. جذابیت بالا: تیزر تبلیغاتی با استفاده از عناصر چشمگیری مانند تصاویر، صدا، افکتهای ویژه و داستانهای جذاب، توجه مخاطبان را به خود جلب میکند و آنها را به تماشای تبلیغ میکشاند.
2. انتقال پیام سریع: تیزر تبلیغاتی به دلیل مدت زمان کوتاهی که برای پخش دارد، به راحتی میتواند پیام تبلیغ را به مخاطبان منتقل کند و از طریق تصاویر و صداها، احساسات و ارزشهای مرتبط با محصول یا خدمت را نیز به آنها منتقل کند.
3. اثربخشی بالا: به دلیل جذابیت و انتقال پیام سریع، تیزر تبلیغاتی اثربخشی بالایی دارد و میتواند باعث افزایش فروش، افزایش آگاهی مخاطبان درباره محصول یا خدمت و تقویت برند شود.
4. امکان انتشار و انتقال آسان: تیزر تبلیغاتی میتواند به راحتی در فضای مجازی مانند وبسایتها، پلتفرمهای ویدئویی و شبکههای اجتماعی به اشتراک گذاشته شود و از این طریق به افراد بیشتری دسترسی پیدا کند.
5. افزایش شناخت برند: تیزر تبلیغاتی میتواند به نحوی طراحی شود که بتواند ارتباط مستقیمی با برند ایجاد کند و باعث افزایش شناخت و آگاهی مخاطبان درباره برند و محصولات یا خدمات آن شود.
نتیجه
با توجه به مزایای فوق، ساخت تیزر تبلیغاتی میتواند به عنوان یک ابزار قدرتمند در ارتباط با مخاطبان و ترویج محصولات و خدمات استفاده شود.