دنبال ایده برای تولید محتوا پیجت ارایشی میگردی؟ پیج هایی که در زمینه زیبایی کار می کنند وقتی میخواهند تولید محتوا کنند ،یا یک سری عکس های ساده قبل و بعد میزارن یا وقتی می خوان ویدیو بگیرن مشتریان شون حاضر نمی شوند جلوی دوربین برند یا ویدیو شون جایی پخش بشه پس چطوری باید تولید محتوا کنند؟ اگر شماهم یک پیج ارایشی و بهداشتی دارید و نمیدانید چطور باید تولید محتوا کنید کافی است تا انتهای این مقاله با دیجیتارگتینگ  همراه باشید.

و در آخر این مقاله پی دی اف 100 ایده تولید محتوا برای پیج های زیبایی قرار داده ایم 

 

دغدغه های خودتو محتوا کن

وقتی یک مشتری به شما مراجعه میکنه برای مثال می خواهد موهای خود را رنگ کند یکسری دغدغه ها در  ذهن شما ایجاد می شود ،که موهای این مشتری چون موهای لختی داره باید فلان چیز رو زیاد بریزیم فلان کار رو برای موهاش انجام بدیم ،رنگ پوست صورتش چون تیرس بهتره که رنگ موهاش این ها باشه،و یک عالمه دغدغه دیگه… اینکه در ذهن شما برای پیاده کردن آن خدمات تون دغدغه ای  هست کافیه یک نفر از شما ویدیو بگیره  و تمام دغدغه ها رو در قاب دوربین بازگو کنید و یک محتوای عالی تولید کرده اید

اخبار مرتبط با صنعت زیبایی

در صنعت زیبایی خبرهای زیادی روزانه منتشر میشود شما می توانید هم خبرهای داخلی و هم خبر های خارجی را منتشر کنید و همینطور سالانه نمایشگاه ها و رویداد های زیادی درباره صنعت زیبایی در دنیا برگزار می شود که می تواند تحلیل و بررسی این نمایشگاه ها و انتشار تصاویر اتفاقاتی که در این نمایشگاه میافتد برای مخاطبان شما به شدت جذاب باشد  

بعضی از نمایشگاه های معروف در دنیا⇓

  • میکاپ این نیویورک Makeup in New York
  • نمایشگاه زیبایی آی بی اس نیویورک IBS New York
  • نمایشگاه زیبایی بیوتی میدل ایست Beauty Middle East

برای دیدن لیست معروف ترین نمایشگاه های زیبایی جهان کلیک کنید

 

بررسی ابزار و مواد

در هر حوزه  زیبایی یک عالمه وسیله و محصولات مختلف وجود دارد که شما میتونید با معرفی و مقایسه محصولات یک محتوای عالی به کاربران خود ارائه دهید برای مثال مقایسه کنید کدام برند رنگ مو کیفیت بیشتری دارد ، یا بین کرم ضد آفتاب ایرانی و خارجی چه تفاوتی وجود دارد ، یا از موزر هایی که در بازار هست کدام یک برای آقایون مناسب تره.برای کسایی که به تازگی از لوازم آرایشی استفاده میکنند خیلی مهمه که با برند های معتبر آشنا بشن و همچنین طرز استفاده از انواع ابزار و مواد آرایشی رو بدونن.  

نحوه استفاده از محصولاتی که در سالن خود می فروشید

 به افراد یاد بدین این که از محصولاتی که شما به فروش میزارید در خانه چگونه استفاده کنند  این سبک تولید محتوا مخاطبین را عاشق  شما می کند  برای مثال به افراد یاد دهید چگونه در خانه ناخن های خود را مانیکور  و لاک بزنند..تو پست های خودتون حتما نکته ها و راهنمایی هایی به مخاطب ارائه بدید.که با استفاده از اونا میتونن از لوازم آرایشی به نحو مطلوب استفاده کنن و در عین حال زباتر به نظر بیان.

شناخت نیاز اصلی مخاطب

در تولید محتوا می گویند باید نیاز مشتری را شناسایی کنیم و نسبت به آن تولید محتوا کنی  ولی از کجا بفهمیم نیاز اصلی مشتری ما چیست ؟ ابزار گوگل ترند  به شما کمک می کند  که ببینید مردم شهر شما در یک سال گذشته  در یک ماه گذشته یا حتی در یک روز گذشته در گوگل به دنبال چه چیزهایی بوده اند. وقتی بفهمید مردم در گوگل به دنبال چه چیزی بودند نیاز آنها را شناسایی کرده اید و می توانید نسبت به آن نیاز تولید محتوا کنید 

مناسبت ها را دریابید

تولید محتوا برای مناسبت های خاص  سبکی از تولید محتواست که بشدت وایرال میشود و مخاطب های زیادی برای شما جذب می کند برای مثال

  • 4 مدل مو برای شب عید  
  • 7مدل آرایش برای کریسمس
  • 5مدل بافت مو برای شب تولد

چالش ها

با اضافه شدن قابلیت ریلز به اینستاگرام  اهمیت این سبک تولید محتوا چندین برابر شده تولید چالش ها(چالش تغییر چهره،چالش قبل و بعد از آرایش و…)  بشدت جذاب است.اگه میخوایین  مجموعه ای  از چالش های مرتبط با حوزه زیبایی داشته باشید  روی دکمه زیر کلیک کنیدو در واتساپ کلمه چالش میکاپ را برای ما بفرستید.

⇓نمونه چالش⇓

بعد از خدمات شما

درباره مراقبت هایی که بعد از گرفتن خدمات شما باید انجام دهند تولید محتوا کنید کسی که کاشت ناخن انجام داده  برای محافظت از  آن ناخن چه کارهایی باید انجام دهد؟ یا کسی که که موهای خودش را رنگ کرده باید چه مراقبت هایی انجام بده که ماندگاری آن رنگ بیشتر باشد؟  

همه به دنبال ایده جذاب میگردند

در هر حوزه کاری افراد به دنبال ایده های ناب و جذاب می گردند  که آن را برای خود اجرا کنند.شما باید  ایده های جذاب را  جمع آوری کنید و آن را به مخاطبین خود ارائه دهید برای مثال

  • ۱۰ ایده برای آرایش عروس  
  • ۵ مدل آرایش برای  مهمونی های خانوادگی
  • ایده رنگ مو 

بهترین ها و بدترین ها

افراد دوست دارن از هر چیزی بهترینش رو داشته باشن، شما به عنوان یک سالن زیبایی یا کسی که در حوزه زیبایی کار می کند باید این آگاهی را به مخاطبین خود بدهید که بهترین و بدترین محصولات و روش ها برای زیبا شدن چیست .

  • بهترین ها و بدترین ها
  • شناخت نیاز اصلی مخاطب
  • بهترین برند های لوازم آرایشی در دنیا

 

 

۱۰۰ ایده تولید محتوا برای پیج های ارایشی و زیبایی

نتیجه گیری

در این مقاله سعی کردیم ایده‌های به شما بدهیم تا با  این ایده ها تولید محتوای خلاقانه‌ای در زمینه پیج های آرایشی و بهداشتی داشته باشید  و بتوانید از رقبای خود پیشی بگیرید .اگر ایده ای جذاب برای پیج های آرایشی و بهداشتی دارید در نظرات این مقاله برای ما بنویسید تا بقیه هم از این اید استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *